“Good Time for a Guinness”, conceptul sub care se vor desfasura anul acesta petrecerile de St. Patrick’s Day

Brandul iralandez de bere Guinness®, aflat in portofoliul URBB, a dat startul petrecerilor de St. Patrick’s Day, ziua nationala a Irlandei transformata in sarbatoarea care aduce impreuna peste 70 de milioane de oameni din intreaga lume.

Datand din anul 1762, cand a fost sarbatorita in New York, St. Patrick’s Day este celebrata in toate orasele mari ale lumii, din Dublin pana in Dubai, de la Londra la Lima, de la Sidney si pana la Stockholm, de la Moscova la Montserrat. Anual, cu acest prilej sunt consumate aproximativ 13 milioane de pahare de Guinness.

In Romania sunt pregatite activari speciale si surprize in stil irlandez pentru petrecaretii care vor trece pragul locatiilor partenere Guinness pe parcursul weekendului 16 – 18 martie. Ca in fiecare an, brandul irlandez aflat in portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB) invita publicul din Romania sa isi descopere spiritul irlandez si sa ciocneasca pinturi de bere la cele mai tari petreceri de dupa Anul Nou.

In fiecare an, in luna martie, milioane de oameni din toate colturile lumii se reunesc la un pint de Guinness pentru a sarbatori St. Patrick’s Day. Este o ocazie excelenta de a ne simti bine, de a lega noi prietenii si de a trai experiente unice, intr-un context de sarbatoare. Reactiile publicului din Romania la petrecerile St. Patrick’s au fost excelente, ceea ce ne incanta si ne motiveaza sa revenim in fiecare an cu activitati dedicate distractiei in spiritul autentic Guinness. Anul acesta, ii incurajam pe consumatorii de Guinness, si nu numai, sa ia parte la o seara de «bar-hopping» in locatiile noastre speciale si sa se bucure de efervescenta unei nopti pline. Este o misiune pe care ne-o asumam asemenea lui Arthur Guinness, cel care a pus bazele brandului in 1759 si a lucrat constant la imbunatatirea retetei, pentru a savura de berea stout nr. 1 in lume”, a declarat Paul Markovits, Vice-Presedinte Marketing URBB.

Incepand cu 9 martie, in peste 140 de locatii partenere din tara, pinturile de Guinness aduc premii speciale pentru consumatori. Totodata, in perioada 16 – 18 martie, in zece orase din tara: Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara, Iasi, Suceva, Brasov, Ramnicu Valcea, Slatina, patrulele Guinness vor incuraja oamenii sa descopere filtrele petrecerii in stil irlandez in aplicatia dedicata, bucurandu-se de o amintire-foto cu cei dragi.

Anul acesta, conceptul campaniei de St. Patrick’s Day este „Good Time for a Guinness”, ceea ce inseamna ca iubitorii berii stout cu aroma de orz prajit si caramel sunt asteptati sa petreaca alaturi de prieteni si sa savureze o bere de o calitate superioara.

 

 

Termenul „stout” inseamna in limba engleza „robust”, ceea ce indica o versiune de porter mai corpolenta si mai pregnanta ca gust si aroma. Berea de tip stout tinde sa aiba un gust pronuntat de malt prajit ce ne duce cu gandul la cafea, ciocolata amara sau caramel. Guinness este Berea Stout numarul 1 in lume, cu o aroma unica de orz prajit si caramel, care ii da o nota distincta. Berea Guinness este savurata in peste 150 de tari, pana in Barbados, Nigeria si Indonezia.  Beraria din St. James’s Gate (Dublin), construita de Arthur Guinness in 1759, a devenit un simbol celebru, avand la baza valori puternice precum excelenta, inovatia si spiritul filantropic.

Portofoliul URBB mai cuprinde marcile: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby si Granini pe piata bauturilor racoritoare.

Cmentariile sunt închise