„START și RE:START”

Soluții de sprijin pentru a intra în normalitate

12 aprilie 2022 – Grand Hotel Bucharest (InterContinental), Sala Ronda

Evenimentul „START și RE:START – Soluții de sprijin pentru a intra în normalitate” vine in ajutorul operatorilor din industrie cu informatii clare despre posibilitatile existente de finantare, despre cum au reusit unele business-uri sa supravietuiasca in acesti doi ani care au trecut, ce masuri de ajutor au accesat si cum s-au reinventat pentru a putea functiona in continuare.

Conferinta „START și RE:START – Soluții de sprijin pentru a intra în normalitate” se va desfășura în 12 aprilie 2022, la Grand Hotel Bucharest ( InterContinental ), sala Ronda.

PROGRAM 12 aprilie 2022

Inregistrarea participantilor si welcome coffee 09:30 – 10:00 

POVESTILE BUSINESS-URILOR CE AU REUSIT SA TREACA CU BINE PESTE CRIZA ACTUALA 

PANEL 1 – 10:00 – 11:30 
  • Cum s-au reinventat business-urile
  • Cum au comunicat in toata aceasta perioada
  • Ce decizii au luat in ceea ce priveste personalul 
  • Cum au functionat in perioadele de lockdown  
  • Cum au reusit sa se sustina financiar 

 SPEAKERI: 

  • Daciana Sirbu, owner cofetaria Mara Mura
  • Horia Szabo, owner Conacul Archia
  • Constandina Ionescu, Director Vanzari Teamfresh
  • Chef Radu Ionescu, Founder & Head Chef Kaiamo
  • * Marcelus Suciu, fondator Marty Group
Coffee break – 11:30 – 12:00 

MASURI DE AJUTOR DE LA STAT SI CREDITE BANCARE 

PANEL 2 – 12:00 – 13:15 
  • Accesarea masurilor de ajutor de la stat
  • Accesarea fondurilor europene
  • Creditele bancare

SPEAKERI:

  • * Daniel Cadariu – Ministrul Antreprenoriatului si Turismului
  • Daniel Mischie, CEO City Grill
  • Cristina Huzum, Deputy General Manager Sheraton Bucharest Hotel
  • * Dan Vîlceanu, Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene
  • * Alin Chitu, Secretar de Stat Ministerul Finantelor
  • Irina Rosu, Fondator Bursa de Fonduri
Business lunch 13:15 – 14:00

SOLUTII PENTRU DEPASIREA CRIZEI DE PERSONAL

PANEL 3 – 14:00- 15:15
  • Cum reusim sa pastram angajatii deja existenti
  • Agentiile de recrutare personal din strainate. Avantaje vs. Dezavantaje
  • Reglementarea bacsisului. Atragem personal sau nu cu adoptarea acestei masuri

SPEAKERI:

  • * Alin Aelenei, Director Adjunct Teleferic Grand Hotel
  • Gabriel Faflei, fondator Japanos
  • Chef Iosif Stefanescu, Osho
  • Radu Tanase , membru board Hora Romania
  • Corina Constantin, vicepresedinte PIFM, Patronatul Importatorilor de Forta de Munca
  • Florian Bucă, CEO Freya Horeca & Retail.

 * Speaker sub rezerva confirmarii

Acces la conferința „START și RE:START”

ÎNREGISTRARE FURNIZORI

Prezența furnizorilor la conferința “START și RE:START” (12 aprilie 2022) se face pe bază de bilet. DESCARCĂ FORMULARUL DE PARTICIPARE PENTRU FURNIZORI.

ÎNREGISTRARE OPERATORI HORECA – GRATUIT

Participarea reprezentanților locațiilor Horeca la conferința “START și RE:START” (12 aprilie 2022) este gratuită, în limita locurilor disponibile.  Înregistrați-vă folosind formularul de mai jos (sau la email-ul: office@horecainsight.ro) până pe 10 aprilie 2022.

Numele (obligatoriu)

Companie / Locatie (obligatoriu)

Functie (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Sunt de acord ca datele mele personale menționate mai sus să fie introduse în baza de date a companiei. DA

Sunt de acord să fiu contactat prin e-mail DA telefonic DA sau prin sms DA pentru a fi invitat să particip la diferite evenimente organizate de companie.

Sunt de acord să primesc prin e-mail newsletter cu informații de interes profesional din partea companiei. DA

Captcha
captcha

Partener strategic:

Parteneri: