Exclusivism extrem în 2020 – PRIVATE EVENTS, HOW PRIVATE?

Dacă noțiunea de exclusivism definea evenimente restrânse, dedicate unui număr redus de participanți, am fost cumva împinși de circumstanțe să aflăm cum te poți distra în formație de numai 8 persoane. Anul 2020 se dovedește o adevărată piatră de încercare pentru planurile de petreceri aniversare și nunți, evenimente și petreceri corporate, team-building-uri și chiar brunch-ul într-un hotel familiar. Unele dintre aceste evenimente au putut fi amânate, altele s-au ținut în cadrul menționat și multe vor rămâne cu siguranță nemarcate oficial.

Webinarul Horeca Insight intitulat PRIVATE EVENTS, HOW PRIVATE? este cel de-al 8-lea eveniment online la care profesioniști din Horeca dezbat cele mai arzătoare teme ale acestor zile. Iată că vara bate la ușă, hotelurile au primit permisiunea să se deschidă, dar gestiunea oaspeților din hotel încă pune probleme mari. Chiar și Horeca Insight în calitate de organizator de evenimente, a intuit faptul că nevoia de comunicare, schimb de idei și networking nu pot fi amânată la nesfârșit, deci un motiv în plus de a fi alături de comunitate săptămânal.

Deja știm că industria ospitalității se suprapune pe alocuri cu cea de organizare evenimente și dacă o petrecere de botez poate fi marcată simbolic cu membrii apropiați ai familiei, ce abordare ar fi corectă în cazul unei conferințe cu peste 300 de participanți?! Lipsa procedurilor se resimte în întreaga lume, iar dincolo de evenimentele atât de importante la nivel personal, e faptul că o multitudine de afaceri conexe organizării de evenimente riscă să nu supraviețuiască acestei perioade.

Așteptăm noi instrucțiuni de la autorități ca și până acum, dar va trebui să punem accent pe locul pe care țara noastră l-a câștigat cu greu, alinierea cu orice altă capitală europeană în privința organizării de conferințe și găzduirea de profesioniști în lanțuri hoteliere de renume. Nu suntem preocupați de reputația creată, ci mai degrabă de pierderile resimțite în lanț de la beneficiari la organizatori, de la industria transporturilor la cea hotelieră. Webinarul de miercuri, 27 mai, va reuni într-o sală de conferințe virtuală, antreprenori și manageri, oameni a căror opinie vine din experiența câștigată pe piața din România:

Dani Caramihai Dani Caramihai este unul dintre cei patru fondatori ai grupului Fratelli – grup care și-a câștigat în timp o renumele de gazdă a unor evenimente exclusiviste. Această reputație suntem obișnuiți să o asociem cu o oarecare opulență, deși vine din atenția cu care sunt tratați oaspeții, de cele mai multe ori experiențe demne de covor roșu într-un cadru intim. Dani a afirmat într-un interviu recent că intervenția statului în sprijinul industrie a fost una normală, dar fără o continuitate a acestor măsuri, 30-40% din afacerile domeniului riscă să dispară;

- Christine Schillings Christine Schillings a început să administreze Ana Hotels în 2016 și înainte de a veni în România a petrecut 16 ani în poziția de Regional Manager în grupul hotelier Hilton. Experiența câștigată prin coordonarea unui portofoliu de 46 de hoteluri din Europa de Est, Rusia, Turcia și Israel, o recomandă ca un observator fin, și obiectiv al tendințelor industriei hoteliere; Christine afirma cu puțin timp în urmă că Bucureștiul oferă serviciile de ospitalitate comparabile cu restul capitalelor europene, iar la webinarul din 27 mai vom beneficia de asemenea de un punct de vedere valoros din partea Sales Manager Crowne Plaza – Andra Costescu;

Adrian Popa Adrian Popa a construit în timp un business dedicat organizării de evenimente, iar Reina Events vine în întâmpinarea clienților săi cu soluții creative atât pentru evenimente corporate, cât și nunți, botezuri. Fiecare proiect este unic, iar atenția acordată detaliilor trebuie să fie pe măsură, o întreagă desfășurare de forțe este necesară pentru a asigura succesul unui eveimente. Adrian ne va vorbi despre dificultățile în a păstra relațiile cu o categorie specială de furnizori, dar și alte provocări din domeniul event planning.

Miercuri, 27 mai 2020, de la ora 17, ne vedem pe Zoom, în cadrul cunoscut, iar înscrierile se pot face completând formularul din următorul link – https://us02web.zoom.us/webinar/register/2115853073911/WN_w9_f6AhpTv2XaLO8830l7w

Webinariile dedicate de Horeca Insight relansării industriei ospitalității sunt susținute cu sprijinul următorilor parteneri: Macallan, The Famous Grouse, Unilever Food Solutions, Dr. Oetker, Mastertent, Mancare Curata, Snick Ambalaje cărora le mulțumim și pe această cale că sunt alături de noi.

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

5 + seventeen =