Narcoffee Roasters a investit 150 de mii de euro in doua noi cafenele in Capitala

Narcoffee Roasters, lantul de cafenele de specialitate detinut de catre Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants si Dan Isai, fondatorul Salad Box, s-a extins recent cu doua noi locatii in Bucuresti, investitia totala ridicandu-se la 150.000 de euro.

Una dintre cele doua cafenele este situata in centrul Capitalei, pe Bulevardul Magheru, si se intinde pe o suprafata de aproximativ 68 de metri patrati, iar cea de-a doua este situata la parterul Avantgarde Office Building si dispune de o suprafata de circa 72 de metri patrati. Designul interior este semnat de catre arhitectul Cosmin Todor.

„Credem cu tarie ca cele doua locatii noi vin in completarea nevoilor potentialilor clienti intr-un mod cat mai eficient. Ne-am indreptat atentia catre Bulevardul  Magheru deoarece face parte din zona centrala, considerata mai hip si cool, unde vin multi artisti si mai ales, pasionati de cafea. Deopotriva, cea de-a doua locatie, deschisa la parterul Avantgarde Office Building, se pozitioneaza intr-o zona de birouri cu clienti care sunt in cautare de cafea si mancare de inalta calitate”, a declarat Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters.

Potrivit estimarilor reprezentantilor companiei, investitia de circa 150.000 euro in cele doua locatii proaspat inaugurate in Bucuresti va fi amortizata in aproximativ 30 de luni de la deschidere. De asemenea, acestia anticipeaza peste 34.000 de clienti in primele sase luni de activitate, in cazul ambelor locatii, cifra pe care intentioneaza sa o dubleze pana la implinirea unui an de la inaugurarea celor doua cafenele.

In acest moment, Narcoffee Roasters detine trei unitati in Capitala. La nivel de business, reprezentantii companiei estimeaza ca, pana la finele lunii mai 2019, aceste locatii vor genera circa 55% din cifra de afaceri, in conditiile in care prima locatie din Bucuresti, inaugurata in urma cu un an in incinta centrului comercial Afi Cotroceni a cunoscut un parcurs pozitiv. Astfel ca, atat vanzarile, cat si numarul clientilor s-au triplat, in prezent, ajungand la o medie de 150 de clienti pe zi.

La fel ca si in cazul primei locatii din Bucuresti, Marius Nica, campion national si international in latte art, precum si top 10 world cup taster in 2016, semneaza specialitatile cafenelelor.

Meniul cafenelelor se imparte in doua categorii: meniu pe baza de espresso si un meniu pe baza de cafea la filtru, In plus, meniul mai include si infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum si racoritoare din fructe presate la rece. O noutate fata de celelalte locatii il reprezinta meniul de brunch.

„Cele doua noi locatii vor avea un statut mai aparte deoarece vom promova si servi meniuri de mancare mai complexe decat in alte locatii, structura spatiilor permitandu-ne acest lucru. Urmarim, in mod constant, sa fim relevanti si din punct de vedere culinar. Alaturi de o cafea la cele mai inalte standarde am reusit sa cream si un meniu de brunch complementar, care, speram ca se va ridica la nivelul asteptarilor clientilor nostri”, a precizat Marcelus Suciu.

In ceea ce priveste planurile de viitor, oficialii companiei preconizeaza inaugurarea altor doua sau trei locatii, in zone cheie din Capitala. De altfel, conceptul se doreste a fi extins si la nivel national, existand deja discutii cu privire la deschideri noi in Brasov, Timisoara, Sibiu si Alba Iulia, dar si pe plan extern, in Londra si Praga.

Cmentariile sunt închise