NAN Team – un nou partener de team building pentru companiile din HORECA

NAN Team își propune să devină un reper pentru companiile din România în ceea ce privește soluțiile inovative, creative și adaptate celor mai noi tendințe din domeniul resurselor umane si a evenimentelor. NAN Team este parte a grupului NAN Group, integrator și furnizor de servicii dedicate evenimentelor.

NAN Group, prin diviziile Events, Logistics si Technology deservește mai multe industrii și în ultimii ani a făcut investiții în zona de transport, spatii logistice pentru depozitare si solutii software de gestiune, închirieri echipamente și propriul studio audio-video. Grupul s-a confruntat cu multe provocări în ultimii 2 ani, în contextul scăderii drastice a industriei de evenimente. Practic, ca și companiile din zona hospitality, hoteluri, restaurante și turism, industria evenimentelor a avut enorm de suferit și trebuie să se adapteze.

„Am pornit la drum în ceea ce deja se numește perioada post COVID, o perioadă care a adus transformări organizaționale rapide, adaptare la tehnologie, dar și nevoi de comunicare și de interacționare noi și diferite. Suntem o echipă care vine cu o experiență de 15 ani în organizarea de evenimente și asigurarea de logistică pentru evenimente și considerăm că acest lucru face din NAN Team un partener potrivit acestor vremuri, în dezvoltarea inovativă și creativă a echipelor din orice companie. Credem că industria ospitalității va găsi în compania noastră un partener de nădejede.” spune Iulian Nan, CEO NAN Group.

NAN Team pune accentul pe adaptabilitate, creativitate și tehnologie. De aceea, compania se bazează pe restul diviziilor din grup – transport și logistică, echipamente tehnice pentru evenimente – la care se adaugă o echipă de traineri, coach și alți specialiști în comunicare organizațională și comunicare internă, cu scopul de a oferi soluții integrate de team building.

Nan Team se adresează atât companiilor mari, cât și celor mici și mijlocii, organizând activități de tip team building în orice zonă din România. De la echipe de 20 până la  500-1000 de persoane, compania are capacitatea de a gestiona, în afară de activitățile propriu-zise, toată logistica legată de transport, cazări, securitate și siguranță.

„Companiile din HORECA și turism găsesc în noi un partener cu experiență, pregătit să aducă lucruri inovative și creative în zona de team building și evenimente conexe. Credem că lucrând în aceste industrii, înțelegem cu toții cât de important este să ne adaptăm cerințelor pieții și să facem eforturi pentru a dezvolta parteneriate solide. Oamenii așteaptă servicii tot mai bune, lucruri noi și profesionalism. Așa că, ne așteaptă niște ani de muncă și adaptabilitate și sperăm că împreună, vom reuși să creștem nivelul în tot ceea ce ține de activități de team building, evenimente și hospitality.” declară Andreea Beekman, Marketing & Sales Director.

Cmentariile sunt închise