Hotel Epoque incheie un parteneriat cu Tink Labs, pentru a oferi clientilor sai solutia ‘handy’ Mobile Travel

Hotel Epoque a incheiat recent un parteneriat Tink Labs Limited, prin intermediul caruia pune la dispozitia oaspetilor hotelului solutia de telefonie mobila handy. P

Dispozitivele handy, lansate in septembrie 2012, sunt create pentru a oferi deplin confort de calatorie si vin in intampinarea nevoii in crestere de servicii de conexiune la internet. Calatorii considera conectivitatea prioritara, studii recente aratand ca, pentru 46% din calatorii internationali, serviciul de Wi-Fi gratuit este o conditie esentiala in alegerea unitatii de cazare. handy, smartphone-ul creat de Tink Labs, reprezinta un serviciu gratuit si integrat in profilul de facilitati al hotelurilor partenere, oferind conectivitate mobila nelimitata in interiorul si in afara unitatii de cazare, precum si ghiduri locale de calatorie customizate.

Incepand din august 2017, oaspetii Epoque se pot bucura de conectivitate gratuita si de intreaga gama de servicii oferita de handy. Pana la aceasta data, handy a fost utilizat de peste 10 milioane de calatori din peste 20 de orase din intreaga lume, acoperind peste 100 000 de camere. handy este partener al marilor lanturi hoteliere precum Ritz-Carlton, Intercontinental, Sheraton, si altele.

“Parteneriatul cu handy reprezinta o valoare adaugata serviciilor boutique oferite clientilor Epoque. handy se integreaza perfect filosofiei de ospitalitate care a consacrat Epoque, dovedindu-se atat o solutie extrem de functionala cat si un confort personalizat, propriul concierge virtual. Wi-Fi gratuit este deja o cerinta de baza in industria noastra, in timp ce conectivitatea devine un factor-cheie pentru calatorii de business si de leisure, pe intreaga durata a calatoriei.  Prin handy, am reusit sa imbunatatim experienta oaspetilor nostri, si sa maximizam acel engagement atat de important pentru noi, hotelierii, cu nevoile, prioritatile si preferintele oaspetilor – ceea ce se traduce intotdeauna prin fidelizarea lor”, a declarat Diana Popescu, CEO Epoque Hotel.

Pe langa punerea la dispozitia calatorilor a unei solutii de conectivitate permanenta, handy ajuta hotelierii sa exploreze si sa analizeze profilul clientilor, si implicit sa dezvolte linii potentiale de venituri, creand astfel o experienta personalizata pentru o mai buna retentie a oaspetilor. Utilizarea handy pe alte piete a demonstrat ca serviciul se integreaza in profilul de facilitati al unitatii si mareste gradul de utilizare a serviciilor hotelului, putand sa creasca veniturile auxiliare pana la 20%. De asemenea, handy a determinat si o crestere cantitativa si calitativa a satisfactiei consumatorului, marind scorul pe Trip Advisor in medie cu 0.31, ceea ce se traduce printr-o crestere de 3.4% in RevPAR. Datele furnizate de platforma contribuie la o mai buna intelegere a profilului oaspetelui, analiza in urma careia hotelul este in masura sa ofere servicii cu un grad mai mare de personalizare, largindu-se astfel utilizarea serviciilor hotelului.   

Citește și Mai multe de acelasi autor

Cmentariile sunt închise