PPD România, recompensată cu premiul “Diageo Europe Partner Markets – Partner of the Year”

Distincția primită de PPD România reprezintă cea mai importantă și prestigioasă recunoaștere acordată de Diageo. Echipa PPD România a fost aleasă dintr-un total de 32 de piețe europene în care Diageo este prezentă prin partenerii săi.

Este pentru a treia oară în ultimii ani când PPD, companie prezentă în cinci țări, este recompensată cu trofeul “Diageo Europe Partner Markets – Partner of the Year”. Premiul reprezintă o recunoaștere a performanțelor în business și este înmânat celor mai buni parteneri Diageo din Europa, care au înregistrat cea mai mare rată de dezvoltare a operațiunilor locale în ultimele 12 luni.

În plus, în cadrul galei Diageo Annual Europe Partner Markets Seasonal Briefing Cycle organizată anul acesta la Kiev, PPD România a primit și distincția „Best Performance in Premium Core” pentru brandul J&B, fiind a doua oară în ultimii trei ani când performanța PPD cu brandul iconic este recunoscută.

“PPD România nu numai că a înregistrat performanțe excepționale, dar a avut curajul de a investi în creșterea numărului de angajați într-un ritm mult mai alert față de businessul nostru”, a spus Renato Juric, Diageo General Manager Europe Partner Markets și Middle East & North Africa. ”Totodată, prin acest premiu recunoaștem dezvoltarea impresionantă și constantă a PPD România, care s-a impus ca lider pe piața distribuției de băuturi alcoolice premium. Această performanță se traduce printr-o creștere remarcabilă în 2018 și câștigarea unor cote importante de piață pentru Johnnie Walker, J&B, Captain Morgan și Baileys.”

În cadrul galei, Renato Juric a punctat, de asemenea, investițiile semnificative ale PPD în construirea unei structuri organizaționale eficiente, precum și obiectivele companiei de a urma planurile de dezvoltare, care au la bază un sistem puternic de măsurare și evaluare.

“În aproape douăzeci de ani de colaborare cu Diageo, am primit de trei ori această recunoaștere – cu echipele din Cipru, Croația și acum România. Acest trofeu ne impune să ne setăm aspirații mult mai înalte, întotdeauna bazate pe principiile și valorile în care a fost dezvoltat acest grup. Felicitări echipei PPD România pentru că ne-a făcut să ne simțim foarte mândri că suntem parte a Grupului Photos Photiades”, a declarat Alexis Photiades, Managing Director Photos Photiades Group și PPD.

PPD România, parte a companiei Photos Photiades Distributors, este prezentă pe piața locală din 2007. Din portofoliul companiei fac parte brandurile: Aperol, Campari, Cinzano, Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, şampania Lanson, precum și propriul brand, Tazovsky Vodka. Photos Photiades Group (PPG) este prezentă în România, Grecia, Cipru, Croația și Slovenia.

Cmentariile sunt închise