Producătorul de ingrediente Puratos raportează o creștere de 6% a cifrei de afaceri

 

Puratos România a înregistrat o cifră de afaceri de 152,648 milioane RON (32,730 mil euro) din vânzarea de materii prime și ingrediente pentru sectorul alimentar, ceea ce reprezintă un avans anual de 6% pentru anul financiar încheiat la 31 decembrie 2018.

În aceeaşi perioadă, compania a produs pe plan local 22.163 tone de ingrediente, depăşind cu 15% producţia din anul financiar precedent. Segmentul cu cea mai accentuată evoluţie a cererii este cel al cerealelor hidratate și infuzate în maia, cu o creştere de 120%, urmat de portofoliul de maiele active și inactive.

În 2018, compania a investit peste 2.200 milioane lei, atât în modernizarea liniilor de producție din fabrica situată în judeţul Ilfov, cât și a Centrului de Inovație din București. Investiţia a avut ca scop extinderea spaţiului de inovare şi achiziția de utilaje performante pentru un laborator de 145 mp, în care echipa de cercetare şi consultanţii tehnicieni vor stimula inovaţia în brutărie, patiserie şi ciocolaterie prin noi reţete şi aplicaţii finite.

Centrul de Inovație Puratos din București

“Inovaţia va fi şi în continuare unul dintre factorii cheie în dezvoltarea pieţei autohtone, o piață foarte dinamică, având un potenţial cert de creştere”, a declarat Gabriel Gălușcan, Director General al Puratos România. “Puratos se diferențiază printr-un portofoliu inovativ fundamentat pe studii de piaţă interne şi internaţionale, dar şi prin consultanță de business, training și suport tehnic. Modernizarea centrului de inovație din București ne ajută să reacționăm şi mai rapid la schimbările și provocările din industria pe care le deservim, un avantaj competitiv esenţial pentru partenerii noştri. În 2019-2020, vom rămâne unul dintre principalii investitori din sectorul de profil, urmând să extindem facilităţile de producţie şi să recalibrăm o parte din portofoliu, cu accent  pe ingrediente sustenabile, care respectă cerințele consumatorilor pentru un profil nutrițional mai ridicat, etichete curate și materii prime organice” a încheiat Gabriel Gălușcan.

Strategia de investiții a Puratos România face parte din politica de sustenabilitate, care include măsuri de optimizare a amprentei de carbon în operaţiunile de producţie şi distribuţie, programe de susţinere a comunităţilor producătoare de materii prime brute din surse responsabile (în special, cacao şi ulei de palmier) şi oportunităţi de şcolarizare şi dezvoltare profesională în sectorul alimentar, pentru tinerii din medii defavorizate social.

Subsidiara grupului belgian operează prin cele două centre de inovaţie în București și Cluj-Napoca şi o reţea de reprezentanţe în 12 judeţe. Producătorul furnizează materii prime pentru mai mult de 2.500 de clienți activi în sectorul industrial, artizanal, retail și HORECA  din România şi exportă diverse categorii de produse către filialele Puratos din Bulgaria, Grecia, Republica Moldova, Ungaria, Kosovo, Serbia și Israel.

Cmentariile sunt închise