Webinar: Restaurantele se adaptează crizei prin re-inventare

Suntem în permanent contact cu toți cei care până acum mai puțin de o lună erau invitații conferințelor Horeca Insight. Deși stăm acasă și respectăm instrucțiunile autorităților, ținem pasul cu evoluția industriei ospitalității. Vom începe săptămâna viitoare cu primul webinar dintr-o serie menită să aducă invitați interesanți cu mesaje pozitive, profesioniști Horeca și antreprenori. Scopul acestor webinarii este de a ne adapta, de a ne înscrie în trendul actual de comunicare prin mijloacele existente – Horeca Insight este în primul rând o platformă de comunicare.

Asadar, luni 30 martie, începând cu ora 17, ne vedem la webinar-ul „Restaurantele se adaptează crizei prin re-inventare” care va scoate la iveală exemple de ingeniozitate aplicată în industria restaurantelor de la noi, dar și felul în care #stămacasă nu este un îndemn adoptat ad-litteram pentru antreprenori.

Încă auzim ecouri în piață, avem dovada unor campanii cât se poate de palpabile ale unor restaurante ai căror owneri și-au suflecat mânecile și s-au re-inventat. Sunt restaurantele fine-dining care pregăteau meniul de primăvară și amenajarea teraselor sau restaurante cu vechime care simțeau că nimic nu le poate lua pe nepregătite. Ce facem în caz de pandemie?! Ne închidem și noi odată cu business-ul în care am investit tot? Analizăm pagubele, facem simulări pentru recuperarea acestor pierderi? Sau pur și simplu continuăm în noile condiții?

Noi am invitat la acest prim webinar pe Nicoleta Tilinca – owner Maize Farm to Table și pe Odai Shhab – Director dezvoltare Springtime și co-founder Souk, pentru a ne împărtăși din experiență proprie despre măsurile luate pentru a se asigura că restaurantele lor vor trece prin această criză cu minimum de pierderi. Evident că orice restaurant va trebui să se raporteze de acum încolo la cu totul alte referințe, înainte de criza coronavirus nu va mai exista. Am ales doi invitați care se remarcă prin experiență extinsă pe piața Horeca din România, vă reamintim că Maize au fost cei care au deschis drumul conceptului farm to table și sunt câștigătorii celei mai înalte distincții oferite de Gault-Millau în anul în care ghidul galben a venit în România. Spring Time este și rămâne prima referință a unui restaurant QSR deschis în țara noastră. Dacă Maize a trecut de la fine-dining la livrări prin serviciu propriu, Spring Time și Souk au perspectiva prezenței pe toate platformele de livrări plus serviciu propriu.

“Alături” de cei doi am invitat și pe Dragoș Sofronie – Director Vânzări Snick Ambalaje și Alexandru Ion – Marketing Manager foodpanda, iar discuțiile vor fi moderate de Silvia Ion managing partner Horeca Insight.

 

Vor oferi un insight cuprinzător din perspectivă personală și profesională: Nicoleta Tilinca – Co-Owner Maize Farm to Table, Odai Shhab – Director dezvoltare Springtime, Co-founder Souk, Dragoș Sofronie – Director Vânzări Snick Ambalaje și Alexandru Ion  – Marketing Manager Food Panda, iar discuțiile vor fi moderate de Silvia Ion managing partner Horeca Insight.

Așadar vă invităm să participați la acest prim eveniment online și să ne adresați întrebări pentru invitați. De asemenea, primim sugestii pentru subiecte viitoare sau modalități de îmbunătățire, suntem în continuare aici pentru a susține industria cu un entuziasm moderat de ancorarea în realitate.

Webinar-ul Restaurantele se adaptează crizei prin re-inventare va fi transmis prin Zoom, participarea este gratuita iar formularul de inregistrare este aici.

Cmentariile sunt închise