Noul Brand Ambassador – Virgil Ianțu – va reprezenta Apa de Aur pe piața autohtonă

Aur’a este un brand 100% românesc, născut în 2013 în Banat din pasiune și noroc. După ce a cucerit deja piața internațională și a câștigat premii importante în domeniu,  Aur’a își face loc și în rândul consumatorilor români, iar pentru promovarea ei a fost desemnat un brand ambassador cu care împărtășește valori comune: Virgil Ianțu.

Cei doi acționari ai companiei, Horațiu Rada și Eleodor Coptil, au decis în 2012 să investească într-un domeniu nou, care le-a stârnit interesul: apa. Au căutat vreme de un an izvorul potrivit, iar norocul le-a surâs când în Munții Banatului, la Ocna de Fier, au descoperit o apă cu calități deosebite provenită din Izvorul Ursoanea. Procesul de exploatare a demarat în anul 2013, iar construcția efectivă şi amenajările s-au finalizat în mai 2015.

Valoarea inițială a investiției a fost de 1 milion de euro și cuprinde proiectul, documentele necesare, analize sistematice ale apei, avizele și autorizaţiile necesare, hală de producţie, linia de îmbuteliere și branding-ul. Această fază a investiţiei s-a încheiat în februarie 2016, când a intrat în producție prima sticlă de apă.

În urma testărilor repetate, s-a constata că izvorul situat la kilometrii  distanță de orice posibilă sursă de poluare, este o sursă de apă de o calitate superioară, cu un pH natural între 8,2 și 8,4, o cantitate extrem de redusă de sare, fără nitriți și nitrați, cu conținut natural de coloizi de aur și argint având efect regenerator asupra organismului.

Pentru a nu-și pierde calitățile, apa ajunge în linia de îmbuteliere din imediata apropiere a izvorului fără a fi supusă niciunui proces chimic, ci doar procesului de filtrare mecanică. Tehnologizarea unității de producție a fost realizată cu cele mai noi utilaje din domeniu și întregul proces este controlat conform standardelor internaționale. Proprietarii companiei au ales să îmbutelieze apa pură cu aur și argint în recipiente din sticlă, pentru a-i menține calitățile nealterate.

Branding-ul spune povestea unei ape de calitate superioară, care atrage în primul rând vizual, fiind un preambul al descoperirii din interior.  Logo-ul Aur’a este o combinație obținută din elementele cheie ale apei, aurul și argintul, iar apostroful dintre ele reprezintă picătura de apă ce le înglobează. De asemenea, eticheta ilustrează mediul natural din care aceasta izvorăște, din Munții Banatului și primește nota elegantă a foiței de aur care o definește.

Pornind să cucerească lumea înaintea propriului teritoriu,  Aur’a s-a făcut remarcată rapid la nivel internațional în Franța, Germania, Austria, Statele Unite ale Americii și Qatar. În primul an pe piață, cota de distribuție internațională față de cea națională era de 80% versus 20%, iar în prezent aceasta este de 70% la nivel internațional și 30% în România.

Prezentă pe piețe competitive precum cele vestice,  Aur’a a participat în cadrul unor competiții de profil ce i-au consolidat reputația. Aur’a este singura apă din România premiată cu trei stele de aur la Bruxelles, în 2016 și 2017, cu distincția Superior Taste Award, de către Institutul Internațional pentru Gust și Calitate. Acestea i-au adus și distincția Crystal Taste Award, ce revine unui număr limitat de produse din lume. De asemenea, Aur’a este singura apă din România desemnată din 2016 Trust Mark și partener strategic al Uniunii Camerelor de Comerț Bilaterale din România. Apa  Aur’a este în același timp și certificată Koșer Parve.

Pentru a ajunge la fel de populară și în țara de origine precum este în Vestul Europei, Horațiu Rada și Eleodor Coptil au ales să asocieze imaginea Aur’a cu cea a unui artist respectat, născut în Banat, care împărtășește aceleași valori cu cele ale brand-ului. Astfel, cei doi susțin că alegerea lui Virgil Ianțu a fost una firească datorită eleganței și frumuseții caracterului său.

“Apa Aur’a are în spate o poveste foarte frumoasă pe care am aflat-o și eu de la oamenii locului, cei care au descoperit-o. Este atât de plăcut să vezi un om care atunci când vorbește despre rodul muncii lui, are ochii umezi de emoție și de bucurie. Am descoperit o apă care îmi amintește de apa din fântâna bunicii mele de la Mănăstur Vinga și care mi-a trezit amintiri foarte plăcute. Dar am descoperit și niște oameni faini, pasionați de munca lor, puși pe treabă, care se dedică și comunității în care trăiesc, la fel, cu pasiune și cu dragoste. Abia aștept să descoperim împreună această poveste frumoasă, cu nume frumos, Aur’a”, a declarat Virgil.

Aur’a se găsește atât în forma sa plată cât și în cea mediu carobogazificată și este prezentată în recipiente din sticlă cu volume de 330 ml și 750 ml. În sistemul horeca din România este prezentă în restaurante de referinta precum Maize farm to table, Bistro Ateneu sau Complexul Stejarii Country Club.

În retail Aur’a se găsește în rețelele Selgros și Mega Image, magazine naturiste și delicaterii precum Comtesse du Barry.

Pentru a ne cunoaște mai bine și a descoperi calitățile extraordinare ale apei Aur’a, vă așteptăm la standul nostru din cadrul Foodservice & Hospitality Expo ce va avea loc între 21-23 septembrie la Romexpo.

Cmentariile sunt închise