Nordic Food aduce produsele revoluționare Beyond Meat® în România

Nordic Food, parte a grupului de firme Nordic Group, anunță cu mândrie un nou brand din portofoliul companiei: Beyond Meat, o companie de top care oferă produse revoluționare din carne plant-based. Începând cu luna noiembrie 2023, românii pot savura produsele plant-based din gama Beyond Meat, precum vestitul Beyond Burger®, Beyond Sausage®, Beyond Mince® și Beyond Meatballs®. Produsele Beyond Meat sunt disponibile în comerțul modern, inclusiv în: hypermarket, supermarket, cash & carry, retail online (ex. Auchan, Freshful), în comerțul tradițional, Food Service, atât în lanțuri de burgeri (cum ar fi Submarine Burger), cât și în locații specializate în vânzarea burgerilor (Food Trucks).

 „Suntem onorați să anunțăm că brandul Beyond Meat a intrat în portofoliul companiei noastre, definit prin responsabilitate, inovație și adaptabilitate. O altă valoare a companiei noastre este optimismul, și astfel plecăm la drum cu această gamă de produse, pe care o vom extinde anul viitor cu gama Beyond Chicken Style, fiind convinși că Beyond Meat va contribui la diversificarea comportamentului de consum din România. Produsele plant-based ale acestui brand completează natural promisiunea noastră de brand – Bucurie la fiecare masă – prin gust si experiența culinară. Românii trebuie să știe că produsele Beyond Meat au multiple beneficii, atât pentru sănătate, cât și pentru mediul înconjurător”, a declarat Dan Nistor, Director General Nordic Group.

„Suntem bucuroși să extindem ofertele noastre pe piața europeană și, prin intermediul parteneriatului cu Nordic Food, să aducem produsele Beyond Meat în România. România este una dintre țările în care categoria de produse plant-based e în stadiu incipient, dar cererea pentru astfel de produse e în creștere. Suntem mândri să oferim aceste produse plant-based carnivorilor, flexitarienilor, vegetarienilor, veganilor din România, permițându-le consumatorilor să aleagă din ce în ce mai mult produse mai bune pentru planeta noastră”, a declarat Ben van Looij, Sales Director Retail EMEA at Beyond Meat.

Going Beyond – Fondată în El Segundo, California, în 2009, compania Beyond Meat are produse care oferă același gust și textură precum produsele din carne, dar sunt o opțiune mai sănătoasă pentru consumatori și planetă. Trecând de la carnea de origine animală la proteina plant-based, puteam avea un impact pozitiv asupra a patru aspecte de importanță globală: sănătatea, schimbările climatice, constrângerile legate de resursele naturale și fauna planetei.

Beyond Burger este un burger care arată, se gătește și satisface consumatorul la fel de mult ca un burger din carne de vită, dar e de fapt plant-based. Potrivit cercetării Life Cycle Assessement a Universității din Michigan, pentru a produce un burger Beyond Meat, se consumă cu 99% mai puțină apă, cu 90% mai puține emisii de gaze cu efect de seră, cu aproape 50% mai puțină energie și cu 93% mai puțin teren, în comparație cu producția tradițională de carne. Toate produsele Beyond Meat sunt realizate din ingrediente de înaltă calitate pe bază de plante, fără organisme modificate genetic, fără adaos de hormoni sau antibiotice și cu 0 mg de colesterol pe porție.

Nordic Food e parte a grupului de companii Nordic Group, care, încă din 1991, își propune să le ofere consumatorilor din România tot ce este mai bun. Nordic Group, unul dintre cei mai cunoscuți jucători din domeniul distribuției de produse alimentare premium în România, are o cifră de afaceri de 72 de milioane de euro, peste 100 de branduri în portofoliu și circa 1.950 de produse.

Beyond Meat, Inc. (NASDAQ: BYND) este o companie lider în domeniul producției de carne pe bază de plante, oferind o gamă de produse revoluționare plant-based. Fondată în 2009, produsele Beyond Meat sunt create pentru a avea același gust și textură precum carnea de origine animală, oferind în același timp anumite beneficii pentru mediu. Promisiunea brandului Beyond Meat, „Mănâncă ceea ce iubești,” reprezintă o puternică convingere că există o modalitate mai bună de a hrăni viitorul nostru și că alegerile pozitive pe care le facem, oricât de mici ar fi, ne pot ajuta să ne îndreptăm spre genul de viitor pe care îl dorim. Prin trecerea de la carne de origine animală la carne pe bază de plante, putem contribui la soluționarea problemelor legate de conservarea resurselor și bunăstarea animalelor. Până în iunie 2023, produsele brandului Beyond Meat erau disponibile în aproximativ 190.000 de puncte de vânzare cu amănuntul și în industria alimentară din peste 75 de țări din întreaga lume. www.BeyondMeat.com

Cmentariile sunt închise