Brandul Ile de France își consolidează oferta pe segmentul Food Service

Brandul de brânzeturi a oferit o autentică experiență gourmet franțuzească participanților la FoodService & Hospitality Expo cu ajutorul a 10 rețete ușor de folosit în HoReCa.

Brandul francez Ile de France, distribuit în România de Delaco, a fost pentru prima dată prezent la Foodservice & Hospitality Expo – un amplu eveniment dedicat industriei HoReca. Pentru a arăta cât de ușor se pot pregăti preparate speciale, Chef Alex Cîrțu, în echipă cu Chef Petre și Chef Ștefan au realizat 10 rețete de aperitive, gustări și deserturi create cu brânzeturi din gama Ile de France.

Brandul Ile de France a fost creat pentru a face cunoscută arta de trăi franceză – joie de vivre, prin rețete simple care încântă gusturile. Istoria gamei este legată de nava de croazieră Ile de France care în anii 1930 traversa Atlanticul și ducea cu ea, în SUA, brânzeturile Brie franceze. Ile de France a fost prima navă trans-oceanică care a avut un sistem de refrigerare, dar a fost celebră și pentru interioarele Art Deco și cea mai bună bucătărie franceză de pe Atlantic.

„Brandul de brânzeturi Ile de France duce mai departe misiunea de ambasador al spiritului francez; a fost creat pentru a răspândi arta de a trăi și gastronomia franceză în toate părțile lumii. Bucătaria franceză– cu eleganța ei– poate să aducă un plus restaurantelor care își doresc diferențiere. În contextul în care domeniul HoReCa se confruntă cu dificultăți legate de costuri și resurse umane, aceste preparate sunt simple, interesante și memorabile. Pot fi punctul de pornire pentru preparate-semnătură, preparate-experiență, pe care oamenii le recomandă și pentru care se întorc într-un anume loc.”, a declarat Daniela Dumitrașcu, Director de Marketing Delaco.

Primele produse Ile de France au fost aduse pe piața din România în 2015. În prezent, brandul are o gamă extinsă de brânzeturi Brie, Camembert, Brie au Bleu, Roquefort și brânzeturi din lapte de capră.

„Cunoscuți mai degrabă pentru brandurile din retail, în ultima decadă am construit o echipă de Food Service puternică. În acest moment, ne axăm pe consolidarea relațiilor pe care le avem și dorim să le oferim mai multă inspirație clienților noștri. Peste o treime din businessul nostru este în segmentul Food Service şi deservim peste 3000 de clienți din toate zonele țării. Focusul companiei este pe consolidarea relațiilor construite în acest sector, dar și pe creștere, printr-o ofertă completă ce include și rețete, inspirație și training, alături de produse”, a declarat şi Cosmin Lungu, Director Comercial Delaco.

Pentru a fi mai aproape de clienții din Food Service, Delaco a dezvoltat și un studio de gătit în București, unde sunt testate o serie de rețete împreună cu clienții și unde sunt susținute training-uri pentru bucătari și echipa proprie.

 Brandul de brânzeturi Ile de France este distribuit în România de Delaco Distribution, companie deținută de asemenea, de grupul francez Savencia Fromage & Dairy, unul dintre cei mai mari producători de specialități de brânzeturi din lume. Grupul are în portofoliu, pe lângă brandul Ile de France, și brandurile de lactate Delaco, brandurile Elle & Vire şi Elle & Vire Professionnel – alegerea celor mai buni Chefi din lume și a restaurantelor cu stele Michelin, brandurile de specialități de brânză Saint Agur, Caprice des Dieux, Coeur de Lion, dar şi brandurile de ciocolată din categoria super premium Valhrona și Weiss, utilizate de ciocolatieri de lux din întreaga lume.  

 

 

Cmentariile sunt închise