Diageo dublează capacitatea depozitului de la Timișoara

Depozitul de la Timișoara, unul dintre cele mai importante hub-uri ale Diageo în Europa, și-a mărit capacitatea cu peste 166%, devenind cel mai mare antrepozit fiscal din România. Acesta este rezultatul planurilor companiei de a mări capacitatea de stocare, de a-și îmbunătăți capacitățile operaționale și agilitatea, pentru a satisface cererea în creștere pentru produse Diageo.

 Suntem extrem de mândri că am atins un nou moment de referință pentru Diageo Eastern Europe și hub-ul nostru din Timișoara. Cererea din ce în ce mai mare pentru gama noastră largă de produse excelente ne dovedește că suntem pe drumul cel bun și, odată cu această investiție crucială, vom putea stoca mai mult și vom putea deservi partenerii și clienții noștri și mai rapid, și mai eficient”, a declarat Michael Holm, Managing Director, Diageo Eastern Europe.

Odată cu această extindere, capacitatea de stocare a depozitului a crescut de la 3.000 la 8.000 de paleți, iar compania și-ar putea tripla operațiunile la 18 camioane pe zi, reducând astfel timpul de livrare la o treime din cel inițial. Hub-ul inaugurat la Dudeștii Noi, județul Timiș, în septembrie 2021, deservește în prezent Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, Macedonia, România, Slovacia și Slovenia. Acoperirea totală a crescut de la 20,5 milioane de sticle la 25 de milioane și de la 10,5 la 13 milioane de litri odată cu extinderea. Datorită sistemului Global Diageo Track & Trace, Diageo este capabil să urmărească fiecare sticlă de la producție până la distribuitorii din fiecare țară.

„Suntem cu adevărat mândri de această realizare și suntem foarte bucuroși să sprijinim creșterea Diageo. Poziția geografică strategică este ceea ce face din Timișoara un baricentru al distribuției din regiunea Europei de Sud-Est. Ceea ce nu poate însemna decât eficientizarea transportului și un nivel mai ridicat al serviciilor. Mai mult, soluția noastră de depozitare multi-client oferă eficiență operațională, posibilitatea de a împărți costurile și resursele, și suntem dornici să împărtășim această flexibilitate cu toți clienții noștri’’, a declarat Alexander Pavlov, Managing Director FM Logistic România.

Compania a finalizat cu succes procesul de autorizare în aprilie, pentru următoarea fază a parteneriatului lor strategic, Diageo și FM Logistic au semnat un Pact de Siguranță pentru a-și reafirma angajamentul față de cele mai înalte standarde de sănătate și siguranță pentru toți angajații. În plus, vor spori eforturile pentru a construi un ecosistem mai durabil și mai eficient.

 Diageo este lider global în domeniul băuturilor alcoolice, cu un portofoliu impresionant de mărci. Printre acestea se numără whisky-urile Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan’s şi Windsor, vodca Smirnoff, Cîroc şi Ketel One, precum şi Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray şi Guinness. Diageo este o companie globală, iar produsele noastre sunt comercializate în peste 180 de ţări din întreaga lume. Compania este cotată atât la Bursa de Valori Londra (DGE), cât şi la Bursa de Valori New York (DEO).

 Prezentă în România din 2003, FM Logistic a fost înființată în 1967, în Franța, pentru a furniza servicii de aprovizionare în Europa, deservind clienții din industriile din sectoarele produselor de larg consum, comerţ cu amănuntul, frumusețe și cosmetică, producție industrială și sectoare medicale. Serviciile sale includ depozitare, execuție omnicanal, co-ambalare, transport intern și internațional, operațiuni de logistică urbană, precum și servicii turn de control al lanțului de aprovizionare. Astăzi, compania este activă în 14 țări din Europa, Asia și America Latină.

Cmentariile sunt închise