Afacerile grupului City Grill au crescut cu 11% in 2017, pana la 33,7 milioane de euro. Planurile pentru 2018 prevad investitii de circa 4,2 milioane de euro

Grupul City Grill, ce administreaza 19 restaurante si cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, City Grill si City Café, a raportat o cifra de afaceri de 33,7 milioane euro pentru 2017, in crestere cu 11% fata de anul anterior. Potrivit informatiilor furnizate de companie, peste 40% dintre vanzarile grupului inregistrate in 2017 au trecut prin programul de fidelizare Out4food.

“Aplicatia Out4Food este pariul nostru in tehnologie si in cei 5 ani de la lansare s-a dovedit a fi cel mai performant sistem de fidelizare al clientilor din industria noastra. A ajuns la peste 80.000 conturi active si este folosita in special de persoane cu varsta intre 27-40 ani, mai multi barbati, casatoriti, cu copii, studii superioare si pozitii de middle si top management. Utilizatorii Out4Food sunt interesati de sport si mancare gustoasa si proaspata, cu ingrediente de calitate, gatita dupa retete care ii dau gust unic si inconfundabil. Fie ca vorbim despre bucatarie romaneasca, italiana, sau preparate populare la nivel international, clientii nostri gasesc retete si servicii care ii conving sa revina”, a declarat Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

In prezent, suprafata totala a restaurantelor si cafenelelor operate de grup a ajuns la 12.500 mp, iar capacitatea lor este de peste 3.372 persoane in interior (53%) si 2.952 persoane pe terase (47%).

Care sunt cele mai comandate preparate

Datele companiei arata ca valoarea medie a unei tranzactii in restaurantele sale este 99 lei. Cele mai comandate preparate difera, in functie de brandul si specificul restaurantului, insa se remarca interesul ridicat al clientilor fata de ciolanul de porc cu varza, mici, pizza si paste, papanasi, bors de cocos sau  Mancarea Berarului (pulpe de rata la cuptor).

“Nu este de mirare faptul ca preparate precum ciolanul cu varza de la Caru’ cu bere, micii De Medgidia si borsul de cocos de la City Grill sau papanasii de la Hanu Berarilor sunt atat de populare in reteaua noastra. Datorita retetelor noastre, acestea au devenit “mancaruri destinatie” –oamenii viziteaza un anumit restaurant pentru ca vor sa serveasca un anumit fel de mancare, al carui gust este mereu acelasi”, spune Daniel Mischie.

In cele 19 restaurante si cafenele din cadrul grupului lucreaza 1.350 de persoane, peste 200 locuri de munca fiind infiintate anul trecut. Anul acesta, compania intentioneaza sa angajeze inca 350 de persoane.

In 2017 au fost infiintate peste 200 locuri de munca, iar in 2018 numarul angajarilor pe pozitii noi va depasi 350. Cele mai cautate pozitii sunt cele de picoli, ospatari, bucatari si ajutor de bucatar.

 “Academia City Grill este un proiect pe care l-am lansat anul trecut pentru a facilita intrarea persoanelor necalificate in domeniu. In cadrul Academiei se desfasoara cursuri de formare, practice si teoretice, pentru meserii precum ospatar sau bucatar, dar si pentru functii de conducere, precum sef de sala sau sef de restaurant. O persoana fara experienta care isi doreste sa invete meserie, sa primeasca un venit stabil si la timp, poate de exemplu sa inceapa intr-o pozitie de ajutor de bucatar, sa urmeze cursurile Academiei si in 6 luni sa fie calificat pentru o pozitie de bucatar, cu diploma acreditata de Ministerul Muncii”, detaliaza Daniel Mischie.

Investitii de peste 4 milioane euro in 2018

Potrivit oficialilor companiei, motoarele cresterii cifrei de afaceri in 2017 au fost investitiile in tehnologie, eficientizarea operatiunilor si deschiderea a doua noi restaurante sub brandul Trattoria Buongiorno (Trattoria Buongiorno Centrul Istoric si Trattoria Buongiorno Arena). Valoarea totala a investitiilor demarate in 2017 a fost de 4,5 milioane de euro.

Planurile pentru 2018 prevad investitii de circa 4,2 milioane de euro, iar directiile strategice catre care sunt alocate sunt resursele umane (programe de formare profesionala, dezvoltare personala si fidelizare pentru angajati) si tehnologie (dezvoltarea aplicatiei Out4Food), precum si dezvoltarea si modernizarea retelei si un nou segment de business, livrarile la domiciliu.

Cmentariile sunt închise