URBB: Vanzarile brandului Carlsberg in Romania au crescut cu 21% in 2017

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a anuntat o crestere de 21% a vanzarilor inregistrate de brandul super premium Carlsberg pe piata locala in 2017, fata de 2016. De altfel, cu acest rezultat, brandul Carlsberg marcheaza a doua rata anuala de crestere de doua cifre obtinuta in ani consecutivi, dupa ce volumele sale anuale de vanzari, la nivelul pietei locale, s-au majorat cu 38% in 2017 in comparatie cu rezultatele din 2015.

„Carlsberg este mai mult decat un brand super premium devenit sinonim cu calitatea la nivel international, este chiar prima bere lager de calitate din lume, care a revolutionat industria berii in 1883 prin descoperirea inovatoare a drojdiei pure de catre Laboratorul de Cercetare Carlsberg. Si nu doar atat, ci a oferit aceasta solutie in mod gratuit si celorlalti producatori de bere, ceea ce demonstreaza inca o data faptul ca la baza brandului stau pasiunea pentru excelenta si dorinta de a imparti si cu ceilalti – valori altruiste, ce pun calitatea berii mai presus de orice altceva si care au fost pastrate pana in zilele noastre. Ritmul accelerat de crestere pe care Carlsberg l-a inregistrat in ultimii doi ani in Romania, superior celui inregistrat de intreaga piata locala super premium, reprezinta o confirmare a rafinarii gusturilor consumatorilor romani si o validare a obiectivului nostru de a aduce arta de a face bere cat mai aproape de perfectiune, asa cum a fost gandit acum mai bine de un secol de J. C. Jacobsen”, a declarat Paul Markovits, Vice Presedinte Marketing, URBB.

Cresterea Carlsberg pe piata locala vine in contextul unei serii de investitii realizate de URBB in anul 2017, ce au vizat atat marirea capacitatii de productie a fabricii din Pantelimon, cat si diversificarea portofoliului cu produse si solutii inovatoare. Una dintre aceste investitii a fost lansarea in premiera in Romania a noii sticle Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat, un ambalaj unic pe segmentul super premium local, gandit sa vina in intampinarea trendului ascendent de consum de bere la sticla din ultimii ani. O alta investitie importanta a fost si introducerea foliei de protectie din aluminiu aplicata pe capacele dozelor de bere, dedicata intregului portofoliul de beri produse de URBB in Romania, cu scopul de a le oferi consumatorilor posibilitatea de a savura berea direct din cutie.

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001. Portofoliul URBB include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby si Granini pe piata bauturilor racoritoare.

Cmentariile sunt închise