Umanizarea comenzilor online

Așa cum am afirmat și cu alte ocazii, platforma Horeca Insight își dorește, acum mai mult decât oricând, să constituie legătura solidă dintre operatorii Horeca și alte industrii conexe. Momentan regăsiți pe site și pe pagina de Facebook, informații la zi despre restaurantele care încă preiau comenzi pentru livrare la domiciliu și pregătim noi metode de a reuni într-un singur loc operatori și furnizori de produse și servicii. Ne conformăm și noi restricțiilor impuse de autorități, empatizăm cu industria și ne decalăm planurile de a organiza evenimente inedite ca abordare și informații oferite. Aceste planuri cuprindeau și o conferință denumită sugestiv Digitalization & Delivery și urma să dezbată subiecte care îi preocupă deopotrivă pe marii operatori din categoria livrări la domiciliu, cât și aspecte legate de beneficiile de a implementa un serviciu de pick-up/take away sau de a investi în propriul serviciu de delivery și/sau aplicație dedicată. Se schimbă regulile jocului, ne adaptăm la noua realitate din piață și în continuare ne dorim să fim cei care pot fi observatori obiectivi ai situației actuale.

În urma unui weekend ce a anunțat înăsprirea regulilor de circulație și a faptului că deplasările au devenit mult mai restrictive, suntem nevoiți să adresăm un apel către principalele companii de delivery. Este foarte important să învățăm să lucrăm împreună și să ne unim eforturile către asigurarea unui nivel minim de funcționare pentru restaurantele din țara noastră și în special din capitală. Sunt momente dificile pentru cei care încă își doresc să rămână conectați la un stil de viață cu care erau obișnuiți, sunt consumatori care preferă să savureze mâncarea preferată în singurul loc în care este permis acest lucru și nu în ultimul rând, sunt persoane care vor să-și arate sprijinul pentru antreprenorii din domeniul Horeca. Fluxul comenzilor trebuie să continue pentru ca industria ospitalității să nu sufere și mai mult, pentru ca restaurantele să-și revină mai ușor. Prin prezentul material ne dorim să lansăm o recomandare marilor livratori din România de a lua în considera reducerea tarifelor aplicate momentan restaurantelor partenere. Sugestia ar fi ca această reducere să se aplice pe o perioadă egală cu menținerea condițiilor de situație de urgență datorată epidemiei COVID-19. Credem noi că este o măsură care poate contribui la păstrarea locurilor de muncă pentru echipele restaurantelor prin continuarea activității.

Pe de altă parte, fiind o situație specială, nemaiîntâlnită, trebuie să avem în vedere și pe cei care se pun în linia întâi, oameni care își asumă să se avânte zilnic către miile de clienți care le folosesc serviciile. Apelul noastru este unul al bunului simț aplicat într-o țară fără politică asumată a bacșișului. Ca formă de mulțumire pentru serviciile lor, dar și pentru riscurile de a lucra în condiții de carantină, să ne manifestăm recunoștința în cel mai pragmatic mod – un bacșiș mai generos. Solidaritatea este o unealtă la îndemâna tuturor în aceste zile, iar faptul că uneori nici nu-i vedem pe cei care ne livrează cumpărăturile sau comenzile, poate deveni un un proces uman prin eforturi comune.

Cmentariile sunt închise