Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primul trimestru al acestui an

Anul 2022 a început cu succes pentru 5 to go, la nivel de dezvoltare a rețelei, dar și a portofoliului de produse și a campaniilor de vânzări destinate clienților care trec pragul cafenelelor. Astfel, primul trimestru este preconizat a se încheia cu 45 de unități deschise în întreaga țară, predominant în orașe mici sau mijlocii, dar și în orașele mari, unde rețeaua actuală se consolidează inclusiv prin achiziții de cafenele sau mici lanțuri locale.

La nivel de portofoliu, brandul 5 to go este în proces de dezvoltare a unei game de capsule, cu 3 sortimente compatibile Nesspreso  (Urban Crema, Esclusivo, Columbia L’esperienza) și 5 sortimente compatibile Dolce Gusto (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino, Caffe Frappe, Irish Cappuccino). Acestea vor fi disponibile în retailul modern, începând cu luna mai. Dezvoltarea și inovația sunt o preocupare constantă pentru echipa 5 to go, atentă la trendurile pieței locale și internaționale, precum și la feedbackul în timp real al clienților. Astfel, se pregătesc și alte lansări în viitorul apropiat, atât de produse noi pentru portofoliul cafenelelor, precum și pentru gama dedicată retailului.

„În această lume marcată de imprevizibil și incertitudine, avem nevoie de ancore care să ne țină optimiști și încrezători în viitor. Și pentru noi, echipa 5 to go, este greu să ne uităm la veștile triste din jurul nostru, însă asta ne ambiționează să ne concentrăm pe misiunea noastră și să ne păstrăm încrederea la nivel de business, deoarece doar așa putem contribui în societate și în comunitate – prin locuri de muncă, prin taxe, prin produse la un raport corect calitate-preț. Păstrând o notă optimistă, mă bucură toate aceste realizări din primele 3 luni ale anului 2022, peste care adaug și cele mai recente premii – Cel mai bun brand românesc al anului 2021 și Antreprenorul Anului, câștigate recent în cadrul Galei Business Review Awards. Povestea 5 to go a pornit în 2015 ca cea a unui brand românesc dornic să se dezvolte în România, și să cucerească consumatorii, oraș cu oraș. Am fost onești și transparenți, iar asta cred că a făcut povestea noastră autentică și a adus aprecierea atâtor consumatori, din întreaga țară. Vom continua să inovăm, să construim acest brand, să investim pentru a menține încrederea lor”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

O nouă piață internațională pentru 5 to go: brandul deschide prima cafenea în Ungaria

La nivel de business, în luna martie 5 to go a intrat pe o piață nouă, cea din Ungaria, prin lansarea unei master francize. Sunt vizate un număr de 5 cafenele pentru a fi deschise până la finalul acestui an, acestea păstrând conceptul bazat pe simplitate.

Comunitatea 5 to go este un vector principal al succesului acestui brand. Faptul că echipa 5 to go este într-un dialog permanent cu consumatorii, cerând feedback și ascultând părerea lor, a făcut ca fiecare campanie dezvoltată să fie îmbrățișată de comunitate și să înregistreze vânzări peste așteptări. Cel mai recent exemplu este campania Urban Breakfast, devenită deja tradiție, aflată la a cincea ediție. Astfel, oferta de Flat White și cookie organic 5 to go la prețul special de 10 lei a fost accesată de peste 50,000 dintre consumatori în doar 3 săptămâni.

Noutățile 5 to go nu se opresc aici, fiind în plan multe lansări de produse marca 5 to go, destinate HoReCa și retail, precum și noi campanii inovatoare.

 

Cmentariile sunt închise