Primul semestru 2015 pentru amb Wine Company: dublarea cifrei de afaceri si a volumelor vandute si lansarea unei noi game, Private Selection

amb Wine Company, parte a consortiului austriac amb Holding, si-a dublat volumele vandute in primul semestru din 2015, comparativ cu aceeasi perioada din 2014, ajungand la un numar de 100 de mii de sticle vandute pana in data de 31 august a.c. Din totalul sticlelor vandute in Romania, 20% se distribuie in retail, restul de 80% in HoReCa. Gama de vinuri a Cramei Liliac este in prezent listata in peste 300 de restaurante din Bucuresti si din tara.

De asemenea, compania a anuntat dublarea cifrei de afaceri pentru primul semestru din 2015, atingand  o valoare de 1.408.934 lei, fata de 724.604 lei in aceeasi perioada a anului 2014, depasind astfel estimarile companiei pentru anul in curs. amb Wine Company exporta 10% din totalul productiei in tari precum Austria, Danemarca, Elvetia, Germania, Marea Britanie, Luxemburg, Cehia si Polonia si estimeaza cresterea acestui procent cu inca 5% pana la finalul anului 2015. Pentru anul urmator compania isi propune sa se extinda si pe piata din Statele Unite ale Americii.

In cei 5 ani de existenta, din 2010, de la infiintare, pana in prezent, amb Wine Company a finalizat procesul de dezvoltare a Cramei Liliac din comuna Batos (judetul Mures), in urma unei investitii totale de 7 mil euro, inclusiv cheltuieli operationale.

La aniversarea a 5 ani de existenta, Crama Liliac lanseaza colectia Private Selection, care cuprinde: Chardonnay Orange Private Selection 2014, primul vin orange din Romania; Pinot Noir Private Selection 2013; Merlot Private Selection 2013; Liliac Red Cuvee 2014, cupaj Feteasca Neagra si Merlot si vedeta colectiei, TITAN Feteasca Neagra 2013.

„Fiecare poveste are nevoie de un erou, iar acesta, in cazul nostru, este TITAN. Atunci cand am degustat primele mostre am stiut cu certitudine ca acesta va fi unul dintre vinurile noastre care vor face istorie. Si, pentru ca deja avusesem ideea de alege un vin rosu care sa reprezinte produsele noastre, am ales in mod special un soi autohton, fara egal pe piata internationala, care este foarte competitiva.  Din doua butoaie de stejar transilvanean am produs o serie limitata de 600 de sticle numerotate individual, disponibile doar pentru un cerc restrans de clienti. Prin lansarea acestui vin ne dorim sa crestem reputatia zonei Lechinta ca fiind o regiune de vinuri rosii”, a declarat Alfred Michael Beck, fondator al Cramei Liliac si proprietar al amb Holding Romania.

Anul acesta, Crama Liliac a fost partener al Festivalului George Enescu, ocazie ce a prilejuit lansarea Cuvée Enescu Sauvignon Blanc & Feteasca Regala 2013 si Cuvée Enescu Feteasca Neagra  2013, vinuri disponibile in reteaua de restaurante a grupului City Grill si a magazinelor Comtesse de Barry.

amb Wine produce si comercializeaza in Romania brandurile de vinuri LILIAC, Young Liliac si Crepuscul. Vinurile sunt produse la Crama Liliac, care reprezinta rezultatul a trei etape investitionale finalizate la sfarsitul anului 2014. Obiectivul companiei pentru anul in curs vizeaza atingerea unei cifre de afaceri de de 4 milioane lei.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise