Primul hotel Ramada Plaza din afara Capitalei s-a deschis la Craiova si vizeaza o cifra de afaceri de 2,5 milioane euro in primul an

Ramada Plaza Craiova, singurul hotel Ramada Plaza din afara Capitalei, s-a deschis astazi, 25 noiembrie 2015, ca rezultat al unei investitii de 14 milioane euro. Proiectul include o structura de cazare de categoria 4*+, un centru de conferinte, doua restaurante gastronomice si un SPA.

Amplasat in centrul orasului Craiova, Ramada Plaza Craiova dispune de 162 camere luminoase si foarte spatioase, cu un design contemporan, create sa integreze in mod subtil si armonios ultimele tehnologii pentru confort sporit. De asemenea, oaspetii Ramada Plaza Craiova au acces complet la centrul de SPA & Wellness al hotelului. Ramada Plaza Craiova include si doua restaurante, primul fiind full-service cu bucatarie internationala, iar cel de al doilea, un restaurant gastronomic ce urmeaza a fi deschis la inceputul anului viitor.

Centrul de Evenimente & Conventii pune la dispozitia oaspetilor trei Sali de conferinte multifunctionale si o sala mare de festivitati de tip grand ballroom, avand o capacitate de pana la 550 persoane. Centrul de Evenimente & Conventii de la Ramada este proiectat sa gazduiasca intreaga gama de evenimente private si de business, fiind dotat cu cele mai avansate tehnologii si facilitati: echipamente audio-video de ultima generatie, posibilitate de blackout 100%, conditionarea personalizata a aerului, numeroase scenarii de iluminatie si configurari multiple ale spatiilor de evenimente.

Ramada Plaza Craiova este rezultatul unei investitii totale de 14 milioane de euro a companiei SC Jiul SA Craiova in reconstructia si transformarea completa a fostului hotel Jiul pentru a indeplini standardele brandului international Ramada Plaza, proiectul fiind finantat in cea mai mare parte cu ajutorul unui credit bancar acordat de Garanti Bank. Adresandu-se atat segmentului de business cat si de leisure, intr-o proportie de 90-10%, Ramada Plaza Craiova estimeaza o cifra de afaceri de 2,5 milioane euro si o ocupare medie de peste 50% in primul an de activitate.

“Este un privilegiu pentru mine sa fac parte dintr-un proiect atat de frumos si de ambitios. Deschiderea unui hotel Ramada Plaza care va redefini piata ospitalitatii din Craiova si din regiune reprezinta o provocare pe care am primit-o cu mare entuziasm. Ramada Plaza Craiova este cel mai complex proiect de profil din zona si a fost conceput special pentru a raspunde cererii semnificative de pe o piata de business aflata in puternica dezvoltare. Obiectivul nostru este acela de a deveni adresa de business numarul unu in Craiova, insa, totodata, viziunea noastra cuprinde si inovarea segmentului de leisure din oras. Prin serviciile si facilitatile de event management deosebite si cu o oferta minunata in plan culinar, sunt convins ca, in scurt timp, Ramada Plaza se va dovedi a fi prima optiune in planificarea evenimentelor private”, a declarat Marcello Pauw, General Manager Ramada Plaza Craiova.

Managementul proiectului si procesul de afiliere la standardele internationale ale brandului Ramada Plaza este asigurat de Trend Hospitality Management and Consulting, partenerul strategic al Wyndham Hotel Group in Romania, Bulgaria si Moldova. Cu 12 unitati Ramada in Romania si inca trei in dezvoltare, Ramada este cea mai mare retea internationala din tara.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

 

Cmentariile sunt închise