Popeyes revendică o “bucată” din segmentul Quick Service Restaurant

Popeyes a pătruns pe piața europeană cu un prim restaurant deschis în Spania în 2019, iar acum deține patru restaurante în mall-uri importante din București: Băneasa Shopping City, Parklake Shopping Center, AFI Cotroceni și Centrul Comercial Drumul Taberelor, urmând ca pe 12 noiembrie să inaugureze primul restaurant de tip Drive Thru din țara noastră. Planul de extindere Popeyes va continua și în anii ce urmează, fiind vizate zone strategice din țară, iar Mihaela Lungu, Chief Marketing Officer, ne oferă mai mult informații despre expansiunea Popeyes România într-un interviu acordat Horeca Insight.

  • Care a fost motivul pentru care Popeyes a decis extinderea în Europa?

Popeyes este unul dintre lanțurile de restaurante cu cea mai rapidă expansiune din Statele Unite ale Americii. Intrarea pe piața europeană demonstrează angajamentul brandului de a oferi o experiență specifică Louisianei pentru cât mai mulți oaspeți din întreaga lume, atât din punct de vedere gust, cât și spiritul specific în care găsim bucurie în fiecare moment petrecut alături de familie și prieteni.

În România, Popeyes are un plan de expansiune ambițios, cu 90 de restaurante în următorii 10 ani. Ne bucurăm că cele patru restaurante deschise în prima jumătate de an în România au un succes imens și suntem nerăbdători să ne deschidem ușile curând și în Lemon Retail Park Voluntari unde vom deschide primul restaurant Drive-Thru pe 12 noiembrie, apoi și în Carrefour Orhideea.

  • Cum este privită România ca piață QSR pentru un potențial investitor?

Vă putem spune doar că brandul Popeyes se concentrează pe planurile de extindere în cât mai multe locuri, iar în ceea ce privește România, avem un plan ambițios, obiectivul principal fiind să devenim cel mai iubit restaurant cu produse de pui din țară.

  • Consumatorul român este un early adopter? Cum se analizează potențialul și deschiderea unei noi piețe/țări?

Vedem o mare deschidere pentru produse de calitate, cu  ingrediente proaspete și consistente, clean labels, rețete gătite ca acasă, fără procese de grăbire a timpului de gătit, evident cu un gust original: Popeyes oferă această experiență cu fiecare produs. Încă de la marea deschidere din Băneasa, am observat entuziasmul oaspeților noștri și dorința de a încerca toate produsele noastre. Acordăm o mare atenție calității produselor pe care le oferim și preferințelor clienților, pentru a răspunde tuturor nevoilor acestora la cel mai înalt standard în QSR.

  • Amestecul unic de condimente este inspirat de o bucătărie anume sau este melanj al bucătăriei din Louisiana?

Popeyes are o moștenire culinară din Louisiana care se observă în fiecare produs din meniu și în cultura Popeyes. Louisiana este un loc unic datorită mixului cultural care îmbină două bucătării: bucătăria tradițională Cajun și cea modernă, Creole, oferind o experiență culinară cu adevărat specială. Mixul de ingrediente folosit pentru celebrul pui prăjit de la Popeyes este inspirat și gătit după aceste tradiții: puiul este proaspăt, marinat cel puțin 12 ore, apoi dat prin panadă, pentru o crustă foarte crocantă.

  • Este politica Popeyes să-și găsească furnizori locali alături de care să construiască relații pe termen lung?

Unul dintre ingredientele de succes de la Popeyes este integrarea culturilor și tradițiilor culinare diverse. Pe fiecare piață, Popeyes își propune să echilibreze produsele sale iconice cu gusturile locale, atât în ceea ce privește partenerii, cât și inovarea la nivel de meniu. În România, folosim pui de pe piața locală, proaspăt, nu congelat, pe care îl gătim fără compromis în bucătăriile noastre.

  • E prea devreme pentru a dezvălui un top al celor mai bine vândute preparate?

Observăm deja în feedback-ul clienților noștri reacții foarte bune și cerere foarte mare și ne bucurăm că puiul prăjit de la Popeyes este atât de apreciat în România. Toți oaspeții au fost dornici să încerce toate produsele noastre, iar printre cele mai apreciate sunt faimosul The Chicken Sandwich, Cajun Fries sau American Biscuits, produse reprezentative Popeyes care sunt foarte iubite în întreaga lume.

  • Adoptarea tehnologiei pentru simplificarea operațiunilor este o metodă de a combate lipsa de personal sau un pas firesc în viitorul QSR?

Tehnologia face parte din viețile noaste și este vitală inclusiv în QSR, nu numai pentru a susține fluxul operațional, cât și pentru oaspeții care au nevoie de o experiență mai ușoară când vine vorba de plasarea comenzilor și modul în care își aleg produsele. De aceea, la Popeyes oferim oaspeților noștri o experiență digitală completă în ceea ce privește metodele de a comanda produsele preferate. Dacă nu doresc să plătească la casa de marcat, folosesc cu ușurință kioskurile de comandă sau au două modalități online de a face acest lucru, fără contact și foarte rapid: WebApp și Popeyes Mobile App. Aplicația mobilă oferă posibilitatea de a plasa comenzi online, are un program de loialitate, program de recomandare, oferte speciale și o interfață intuitivă prin care utilizatorii pot accesa rapid meniul și să găsească cel mai apropiat restaurant.

  • În viitor veți lua în considerare opțiuni pentru consumatorii vegetarieni?

Analizăm fiecare trend și nevoile clienților noștri, de aceea aceasta este o direcție pe care o avem în vedere pentru viitor.

  • Care considerați că este avantajul Popeyes pentru a cuceri din fanii altor rețele QSR?

Experiența culinară, calitatea, consistența și experiența pe care o oferim sunt câteva dintre motivele pentru care oaspeții noștri iubesc puiul de la Popeyes. Popeyes are o moștenire valoroasă cu care ne mândrim, încorporată în toate produsele servite și înrădăcinată în bucătăria din Louisiana. Puiul pe care îl folosim este proaspăt, nu congelat și marinat într-un mix de condimente Cajun care îi dau un gust unic.

  • Aveți în vedere și francizarea Popeyes în viitor?

Ca urmare a acordului semnat anul trecut cu PLK Europe GmbH, Sterling Global este dezvoltatorul exclusiv al brandului Popeyes în România.

Primul restaurant Popeyes a fost deschis în 1972 în New Orleans, devenind în scurt timp printre cele mai mari lanțuri de restaurante cu servire rapidă din lume datorită rețetei sale unice de preparare a puiului. Carnea proaspătă este marinată timp de 12 ore într-un amestec de condimente inspirate din bucătăria din Louisiana, apoi este dată prin aluat și gătită lent, pentru ca produsul final să fie crocant la exterior – renumitul pui prăjit din Sud.

Cmentariile sunt închise