Oro Toro by OSHO incepe extinderea la nivel national. Care este primul oras vizat

Dupa aproape doi ani de la deschiderea primului restaurant, lantul Oro Toro by OSHO va intra intr-o noua etapa a dezvoltarii sale, si anume extinderea la nivel national, in regim de franciza.

“De la idee si deschiderea primei locatii pana in prezent au trecut aproape doi ani, timp in care Oro Toro se gaseste in mai multe mall-uri raspandite in tot Bucurestiul. A venit momentul ca burgerii deliciosi ganditi de Chef Iosif Stefanescu, sa poata fi serviti si in afara Capitalei”, spun reprezentantii Oro Toro.

“O premiera este si parteneriatul in regim de franciza, insa experienta in domeniu a partenerului nostru din Brasov, Lucian Popa, este o garantie. Ne asteptam la o colaborare foarte buna”, a declarat Giorgos Malideros, antreprenorul din spatele OSHO si Oro Toro by OSHO.

Primul Oro Toro din afara Bucurestiului se va deschide la inceputul lunii mai in centrul comercial Coresi Shopping Resort. Restaurantul va oferi brasovenilor carne de calitate, portionata, maturata preparata in macelaria proprie, in sandvisuri sau intr-o arie variata de burgeri, salate, “finger-foods”, cartofi prajiti, toate in regim service rapid. Toate preparatele pe baza de carne de vita din meniurile restaurantelor OSHO si Oro Toro sunt realizate cu carne maturata, portionata si preparata exclusive in-house, in cadrul macelariei proprii. Carnea este importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta.

Lantul de tip fast-food Oro Toro, cu specific American Steakhouse, derivat din deja celebrul OSHO, este prezent in sase centre comerciale din Bucuresti: in AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall, Baneasa Shopping City, Plaza Romania, Bucuresti Mall (Vitan).

Potrivit reprezentantilor companiei, planurile pentru viitorul apropiat vizeaza deschiderea de noi restaurante Oro Toro atat in centrul Capitalei, cat si in afara Bucurestiului.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise