McDonald’s “deschide” bucataria celor 67 de restaurante

McDonald’s Romania da startul campaniei ”Porti Deschise la McDonald’s” in perioada 2-8 noiembrie, prin care clientii sunt invitati sa se programeze in restaurant pentru a vizita bucataria si pentru a invata cum se prepara produsele lor preferate. Dupa numarul record de clienti din luna iulie a.c., 6 milioane, compania isi doreste prin aceasta campanie sa deschida bucataria si sa o faca accesibila unui numar cat mai mare de clienti.

Desi McDonald’s organizeaza zilnic tururi de restaurant pentru cei care doresc sa descopere bucataria McDonald’s, o astfel de initiativa aduce in prim plan posibilitatea clientilor sa cunoasca si sa observe toate procedurile de preparare, ambalare si servire a produselor care se regasesc in restaurantele McDonald’s. Astfel, doar in anul 2014, McDonald’s a organizat 11.000 de tururi de restaurant cu peste 40.000 de participanti.

”La McDonald’s am promovat mereu transparenta, fie ca vorbim de companie, calitatea produselor noastre sau relatiile cu angajatii si partenerii. Campania Porti Deschise la McDonald’s reprezinta astfel o alta dovada ca ne preocupam constant de dorintele si nevoile clientilor nostri care isi doresc sa cunoasca cat mai multe detalii despre locul lor favorit de luat masa in oras. Din acest motiv suntem primul lant de restaurante cu servire rapida care invita clientii in bucatarie si, mai mult decat atat, pregateste o saptamana speciala pentru acestia, in care pot comunica direct cu angajatii din restaurante si pot afla toate detaliile despre produsele lor preferate”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s Romania.

Vizitele in bucataria McDonald’s se vor desfaşura atat in restaurantele din Bucureşti, cat şi in cele din restul ţarii,  in anumite intervale orare. Pentru a participa la turului bucatariei McDonald`s, consumatorii se pot inscrie prin intermediul paginii de Facebook McDonald`s,  sau pot solicita o programare direct in restaurante.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise