KFC atinge borna de 1.000 de restaurante în Europa Centrală și de Est

KFC, un lider global în industria de QSR, sărbătorește un moment important – restaurantul cu numărul 1.000 din regiunea Europa Centrală și de Est (CEE).

“Suntem foarte mândri că am atins această bornă extraordinară, lucru care nu ar fi fost posibil fără eforturile comune și angajamentul fiecărui francizat care operează pe piețele proprii, precum și a celor peste 35.000 de angajați care asigură cea mai bună calitate a produselor și serviciilor în restaurantele noastre. Fără îndoială, brandul nostru va continua să crească prin contribuția remarcabilă a tuturor echipelor și așteptăm să sărbătorim și mai multe momente emblematice în viitor. Sărbătorim această realizare importantă în România ca reconfirmare a strategiei noastre de expansiune continuă în regiune, prin care KFC va deschide până la 100 de restaurante în fiecare an”, a spus Maria Cacciapuoti, Director General, Europa Centrală și de Est.

KFC este prezent în CEE din 1993 și a construit un lanț puternic în 26 de țări din regiune. În ultimii 30 de ani, KFC a devenit parte din cultura locală pe piețele din Europa Centrală și de Est, servindu-și în fiecare zi clienții cu produse din pui inedite. Notorietatea brandului KFC este una dintre cele mai înalte în Europa Centrală și de Est. 93% dintre consumatori cunosc brandul, iar 80% au vizitat restaurantele, mare parte a succesului fiind atribuită renumitului pui “Finger Lickin’ Good”.

Pentru a sprijini comunitățile în care activează, în spiritul lucrurilor bine făcute, KFC reduce risipa alimentară prin programele de donare de alimente Harvest și Add Hope și susține potențialul uman prin programele S.T.A.R.T. Refugees, “Meniul Zilei de Mâine” și multe altele. Peste 200.000 de persoane au beneficiat de alimente, programe educaționale și oportunități de angajare prin intermediul KFC, iar angajamentul de a acționa împotriva inechităților rămâne pe termen lung.

Pentru anii următori, prioritatea brandului este să devină și mai accesibil pentru clienți prin digitalizare, asigurând o experiență facilă pe toate canalele. Scopul este de a digitaliza fiecare tranzacție prin kiosk-uri de comandă, servicii de livrare și Click & Collect, care să fie ușor de utilizat. Investiția în accelerarea digitală reprezintă un obiectiv strategic pentru companie, crescând astfel satisfacția consumatorilor la fiecare vizită în restaurant.

Cmentariile sunt închise