Horeca Insight sprijină inițiativa #pentrueroi derulată de Springtime

În calitate de platformă de comunicare dedicată industriei ospitalității, suntem rareori puși în situația să vorbim în nume propriu. Am preferat întotdeauna, dar mai ales în clipe precum ultima lună de activitate în Horeca, să ne folosim vocea pentru a comunica. A venit momentul în care trebuie să fim de-a dreptul vocali, să punem umărul și resursele în slujba celor care uneori sunt prea modești să ceară sprijin. Rostul unei conexiuni între operatori, furnizori și beneficiari nu este doar să dea mai departe informații, ci să se implice activ.

Horeca Insight sprijină demersurile lanțului de restaurante Springtime de a demara o campanie umanitară intitulată sugestiv #pentrueroi. Prin această inițiativă se urmărește ca un pachet cu produse alimentare să ajungă la personalul medical angajat în combaterea și tratamentul victimelor pandemiei. Noi le-am spus eroi pentru că sunt persoane către care privim cu mândrie, dar și cu speranță.

Silvia Ion – Managing Partner Horeca Insight declară: “Am fost cucerită încă de la început de mecanismul simplu prin care ne putem implica toți din perspectiva expertizei profesionale, dar și contribuție personală. Mecanismul campaniei #pentrueroi, de la proceduri la implementare, este gândit simplu și firesc. Noi ținem legătura permanent cu operatori din industrie pentru a face cunoscute aceste eforturi, deși ca organizatori de evenimente și revistă online de specialitate  suntem afectați în aceeași măsură. Mi-a plăcut angajamentul asumat de Springtime de a regândi campania pentru a fi prelungită și după ridicarea restricțiilor. Îndemnul meu e să vă faceți calculele și când trageți linie să vă asigurați de incluziunea permanentă a acestor cauze în planurile de business viitoare.”

Fără să fim stimulați de manifestarea unor gesturi mărețe, constatăm că ne unește greul, nu obișnuința de a dărui #pentrueroi cu recunoștință și maturitate. Eroii de azi pot fi și eroii zilei de mâine cu ajutorul nostru – în cadrul campaniei #pentrueroi numărul de comenzi dintr-o zi va reprezenta numărul de pachete oferite de Springtime și partenerii săi pentru a fi donate către: Spitalul Geronta, Spitalul Colentina, Spitalul Floreasca, Spitalul Judeţean Ploiești, Spitalul Municipal Urlaţi, Spitalul Municipal Câmpina şi Spitalul Municipal Văleni. Vor incepe cu livrarea a 350 de pachete cu produse alimentare, urmand ca numarul lor sa creasca atat in functie de comenzile primite cat si de numarul partenerilor implicati.

Promisiunea și angajamentul ferm asumat de Springtime este oferirea unui pachet cu produse alimentare, iar gestul acesta să inspire mai mulți parteneri să i se alăture. Deocamdată s-au alăturat inițiativei #pentrueroiBunătăţi de Topoloveni, Mandy Foods, Albalact, Pharma Health, şi Patriarhia Ortodoxă Română. Lansăm invitația furnizorilor de a contribui cu produse de calitate printr-un mesaj la office@pentrueroi.ro. Clienții Springtime sunt așteptați să comande cu același entuziam produsele preferate, conștienți fiind că fiecare comandă înseamnă un prânz donat. Și nu în ultimul rând dă mai departe! informația, asumă-ți rolul din perspectiva căruia dorești să acționezi și cu siguranță vei contribui. Ne dorim ca #pentrueroi să fie doar începutul conștientizării puterii date de implicare consecventă.

Cmentariile sunt închise