Fuzetea, noul brand de ice tea lansat de Coca-Cola simultan in Romania si inca 36 de tari

Coca-Cola a lansat pe piata romaneasca brandul Fuzetea, un nou Ice Tea ce reprezinta o fuziune intre extractul de ceai, suc de fructe si plante aromatice. Brandul, lansat inca din 2012 si prezent deja in 52 de tari la nivel global, ajunge acum si in Europa, fiind introdus simultan in 37 de piete, printre care si Romania.

In Romania sunt disponibile cinci variante Fuzetea: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits, Black Icetea Mango Pineapple.

„Una dintre marile provocari pentru brandurile si companiile de astazi este sa ramana relevante si sa se adapteze la preferintele, nevoile si stilurile de viata din ce in ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea FUZETEA pe piata din Romania este o oportunitate de a le oferi clientilor nostri produse si gusturi noi, in cat mai multe ocazii de consum si un pas hotarat in calatoria noastra spre a deveni <>. Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o crestere fulminanta in ultimii ani, sincronizandu-se perfect cu dorinta noastra de a le oferi consumatorilor bauturi care sa devina parte din viata lor”, a declarat Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola Romania.

Potrivit comunicatului companiei, lansarea brandului Fuzetea va fi sustinuta de o investitie semnificativa intr-o campanie complexa de marketing, proiecte speciale si activari construite in jurul experientelor pe care le aduce noul produs. Campania de promovare declinata 360 de grade sustine si amplifica ideea centrala a brandului – fuziunea ingredientelor.

Cele cinci variante au fost dezvoltate in Centrul de Cercetare si Dezvoltare Coca-Cola din Bruxelles si au fost adaptate preferintelor consumatorilor europeni. Bauturile Fuzetea au un continut scazut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, in functie de aroma, fiind indulcite cu un amestec de zahar si indulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturala. Extractul de ceai folosit provine din frunze de ceai cultivate in ferme care respecta in totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei: de a avea, pana in 2020, toate ingredientele cheie si materia prima din surse 100% sustenabile.

Cmentariile sunt închise