Foodpanda va intra, la finalul lui ianuarie, pe segmentul comenzilor corporate

Platforma online de comenzi de mancare Foodpanda isi pregateste intrarea pe segmentul de food ordering pentru corporatii, tintind, pentru inceput, angajatii companiilor cu sediul intr-un perimetru de 3-4 km in jurul Pietei Unirii si in zona Preciziei. Acestia vor avea acces la meniuri speciale pe foodpanda.ro, cu pana la 50% mai ieftine. Noul proiect va fi demarat la finalul lui ianuarie, clientii-tinta urmand sa aiba acces, prin crearea unui cont special pe platforma, la preparatele a peste 10 restaurante partenere de top.

Potrivit reprezentantilor platformei, preparatele dedicate segmentului corporate vor putea fi accesate doar de utilizatorii autentificati, care vor beneficia de preturi speciale, reduse cu pana la 50%. Astfel, acestia isi vor putea comanda meniuri complete de pranz cu preturi intre 15 si 18 lei.

„Lucram la acest proiect de cateva luni, am fost atenti la toate detaliile, de la cel mai bun timp de livrare, la restaurantele partenere, branduri de top cu bucatarii apreciate, pana la implementare. Am negociat cu restaurantele oferte gandite special pentru angajatii companiilor, care se regasesc exclusiv pe platforma Foodpanda. Pentru inceput anuntam si informam companiile, insa de abordarea angajatilor ne ocupam noi. In functie de evolutia sa, estimam ca in cateva luni sa externalizam partea de preluare a comenzilor exclusiv catre departamentele de HR”, a declarat Radu Balaceanu, Country Manager Foodpanda Romania.

Acesta estimeaza, tot in baza rezultatelor si a feedback-ului primit de la angajati si corporatii, extinderea proiectului in mai multe zone ale Capitalei, dar si in alte orase mari cu prezenta foodpanda, precum Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta sau Brasov.

Foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise