Fabio Pizza intra in parteneriat cu hipMenu, integrand in platforma propriul soft de comenzi

Lantul de pizzerii Fabio Pizza a anuntat inncheierea unui in parteneriat cu platforma de livrare hipMenu, alaturandu-se acesteia prin integrarea soft-ului propriu de comenzi.

„Echipele tehnice Fabio si hipMenu au colaborat pentru a integra platformele online astfel incat comenzile de pe hipMenu ajung direct in bucataria Fabio, fara a implica personalul de client service. Asta a insemnat o investitie majora de ambele parti. Fabio vede o oportunitate de crestere in sectorul livrarilor de mancare catre clienti corporate si, in acest sens, vede in hipMenu un partener strategic. Pentru hipMenu, care doreste sa se concentreze pe branduri de restaurante care livreaza in mod constant produse de calitate clientilor corporate, Fabio este un partener exemplar”, declara Ciprian Costa, Administratorul hipMenu.

Serviciul hipMenu este disponibil in Bucuresti si in tara, in orase Cluj-Napoca, Timisoara si Oradea. Ceea ce diferentiaza aceasta platforma este experienta oferita utilizatorilor, confirmata de acestia prin review-urile de 5 stele, traducerea meniurilor in 15 limbi – sunt singurii care ofera aceasta facilitate si „comanda de grup”.

De altfel, prima functie majora introdusa de hipMenu a fost „comanda de grup”, care a primit pe parcurs mai multe imbunatatiri, cum ar fi etichetarea produselor. Au urmat apoi plata prin card si functia de impartire a notei de plata intre utilizatori in mod automat.

„Anul trecut am adus volumul cel mai mare de comenzi pentru restaurantele partenere dintre toate platformele din Romania. Nu sunt suficiente o interfata frumoasa si functionalitati utile. Depindem de restaurantele partenere. Asa ca avem grija sa ne alegem parteneri seriosi, care mentin calitatea produselor la acelasi standard mereu, care livreaza repede si cu putine greseli.  Iar cand apar greseli, lucram impreuna cu restaurantele sa ne revansam fata de utilizator. Anul trecut am adus restaurantelor partenere peste 5 milioane de euro in plus, cu o crestere de 55% fata de 2015. Pe primul semestru al anului 2017 cresterea a trecut de 60% fata de aceeasi perioada a anului 2016”, spune Ciprian Costa.

Fabio a vazut o oportunitate de crestere pe sectorul comenzilor corporate prin integrarea cu hipMenu si, in special, prin accesarea celor care folosesc „comanda de grup”, cu toate beneficiile ei (fiecare comanda ce vrea, fiecare plateste online, se genereaza automat o eticheta pentru fiecare utilizator). Ceea ce se traduce si prin scaderea costurilor operationale (e mai eficient si mai ieftin sa livrezi 10 pizza intr-un singur loc decat 10 pizza in 5 locuri). Dar si prin mai mult timp si o mai buna organizare in bucatarie. Pentru ca utilizatorii care folosesc comanda de grup plaseaza comenzile inainte de pranz (de obicei intre 9 si 12). In plus, cu ajutorul etichetelor, se reduce eroarea umana. Un alt avantaj ar fi comenzile medii mai mari – un grup comanda mai multa mancare.

Aplicatia hipMenu este 100% dezvoltata in Romania si a fost dezvoltata acum 5 ani. Aplicatia actuala este rezultatul a 4 ani de munca, peste 500.000 de linii de cod si o investitie de 2 milioane de euro din partea unui investitor cu experienta din Silicon Valley.

Cmentariile sunt închise