Accor și AXA lansează un parteneriat strategic pentru a oferi asistență medicală fără precedent hotelurilor din întreaga lume

Accor, lider global în domeniul ospitalității și AXA, lider mondial în domeniul asigurărilor, anunță un parteneriat strategic inovator pentru a oferi asistență medicală oaspeților din cele 5.000 de hoteluri Accor din întreaga lume.

Începând din iulie 2020, acest parteneriat va permite oaspeților Accor să beneficieze de cel mai înalt nivel de îngrijire, cu ajutorul soluțiilor medicale experte ale AXA Partners, entitatea internațională AXA specializată în servicii de asistență, asigurări de călătorie și protecție credit.

În primul rând, oaspeții Accor vor beneficia de cele mai recente progrese ale AXA în domeniul telemedicinei prin acces gratuit la teleconsultațiile medicale. Oaspeții vor avea, de asemenea, acces la rețelele medicale extinse ale AXA cu zeci de mii de profesioniști medicali verificați. Acest lucru va permite hotelurilor să facă cele mai relevante recomandări oaspeților lor (de exemplu, limbă, specialitate etc.) în cele 110 destinații în care este prezent Accor.

Accor se pregătește pentru revenirea post COVID-19, iar acest serviciu medical unic completează planul său de recuperare globală. El face parte din protocoalele îmbunătățite de sănătate și prevenire pe care Accor le-a pus în practică în special prin eticheta sa de Curățenie ALLSAFE, în anticiparea redeschiderii progresive a hotelurile sale din diferite regiuni.

Pentru AXA, această alianță este un prilej unic de a-și consolida strategia de transformare a clienților în parteneri, care își propune să ofere beneficiarilor săi servicii inovatoare, mai ales în domeniul sănătății, unul dintre domeniile de creștere din planul său, Ambition 2020.

„A primi, a proteja și a avea grijă de ceilalți este chiar esența a ceea ce facem și a ceea ce ne definește, ca hotelieri. Acest parteneriat distinctiv cu AXA la care am lucrat de câteva luni are un sens și mai larg, în contextul de astăzi. Într-un mediu din ce în ce mai complex, cei 300.000 de membri ai echipei noastre de pe teren vor putea să-i ajute pe oaspeți și să le asigure siguranța în timpul șederii lor, transformând hotelurile noastre în adăposturi. Această inițiativă combinată cu protocoalele noastre de igienă îmbunătățite ALLSAFE va fi cheia pentru redescoperirea Pasiunii pentru Călătorii în cele 5.000 de proprietăți Accor din întreaga lume.” a declarat Sébastien Bazin, Președinte și CEO al Accor.

 „Ambiția AXA este de a transforma clienții în parteneri, în special prin furnizarea de soluții inovatoare în domeniul sănătății. Acesta este motivul pentru care AXA a devenit, în ultimul an, un lider mondial în soluții de telemedicină. Parteneriatul cu Accor, lider mondial în materie de ospitalitate, este o oportunitate unică pentru a extinde accesul oamenilor la expertiza și soluțiile noastre de asistență medicală. Deoarece ne confruntăm cu o criză de sănătate fără precedent cu Covid-19, această ambiție nu a fost niciodată mai relevantă, a declarat Thomas Buberl, CEO AXA.

Cmentariile sunt închise