Efectul inovării în HoReCa: cum să crești încasările cu până la 30% și să convingi clienții să se atașeze de hotelul sau restaurantul tău

În HoReCa, experiența contează cel mai mult. De aceea, clienții sunt mereu puternic impresionați de detalii deosebite și de îmbunătățire constantă, vizibile prin inovarea adusă de tehnologia modernă. Interacțiunea specială și experiența memorabilă avute în hotelul sau restaurantul tău îi va determina pe clienți să revină și să le recomande prietenilor serviciile de care au beneficiat.

Astfel, este esențial să fii întotdeauna cu cel puțin un pas înaintea concurenței având o strategie eficientă pe termen lung. Iar tehnologia inovatoare joacă un rol foarte important în acest sens, ajutând la fidelizarea clienților.

Iată trei metode ideale pentru optimizarea vânzărilor:

  1. Digital Signage în retail și efectul acestei metode de promovare asupra clienților

Digital Signage este cea mai utilă, modernă și eficientă metodă de promovare a unui brand, a unui mesaj, a unui serviciu sau unui produs. Studiile arată că publicitatea afișată pe ecrane tactile, cu care clienții pot interacționa, este chiar mai eficientă decât reclamele pe Facebook, prin adwords sau prin bannere pe diverse site-uri, crescând vânzările cu până la 30%.

Digital Signage ItGenetics

Mai mult decât atât, creierul uman este 90% receptiv la informație vizuală. Astfel, amplasarea de ecrane tactile pentru promovare de tip Digital Signage este cea mai eficientă metodă de publicitate în retail, atât în magazine mici și medii, cât și în supermarketuri și hipermarketuri. Prin urmare, evidențierea unui brand, a unui serviciu sau a unui produs prin Digital Signage impulsionează categoric notorietatea numelui promovat, mai ales dacă ecranele tactile sunt plasate în locuri strategice într-un hotel sau într-un restaurant.

Digital Signage nu este doar cea mai inovatoare metodă de publicitate, ci este și cel mai productiv canal de promovare, aducând rezultate imediat, în condițiile în care studiile internaționale arată că 68% dintre cumpărători susțin că reclama digitală influențează pe loc decizia de cumpărare.

      Soluția de promovare Digital Signage cuprinde monitoare tactile Elo Touch și aplicația EloView pentru gestionarea conținutului (text, imagine, audio) de la un singur PC sau laptop pentru afișare pe unul sau mai multe ecrane, oriunde s-ar afla acestea.

  1. Soluția POS (point of sale) pentru HoReCa

Pentru un business cum este un hotel sau un restaurant care trebuie să adopte constant tendințele pieței, este important să folosească o soluție special gândită pentru optimizarea operațiunilor, prin care este realizat și supravegheat întregul proces de vânzare.

Soluția POS pentru HoReCa este formată din sisteme POS touchscreen, monitoare tactile, aparatură fiscală (casă de marcat sau imprimantă fiscală), sertar de bani, cititoare de carduri, cântar electronic și este conectată la cititoare de coduri de bare sau scannere performante.

Funcționând cu ajutorul unei aplicatii back-office, unei aplicații pentru sistemul POS și a unei aplicații front-office pentru terminal mobil, soluția permite operațiuni de intrare si ieșire marfă, de transfer si de inventariere și vânzare a produselor, emițând bonuri fiscale. Astfel, operatorii și companiile au acces permanent la stocuri și la solicitarile venite din partea clienților.

  1. Soluția de carduri personalizate sau carduri de preț pentru atragerea clienților

Este mult mai ușor și mai ieftin să fidelizezi actualii clienți (care vor cumpăra repetitiv) decât să convingi alte persoane să încerce un produs sau serviciu cu care nu sunt obișnuite. Oferind carduri personalizate pariezi automat pe una dintre cele mai eficiente metode prin care clienții devin loiali brandului tău.

Carduri personalizate ItGenetics

Cardurile personalizate pot fi făcute în regim propriu cu ajutorul unei imprimantei de carduri software pentru design și carduri PVC.

O altă modalitate de a capta atenția clienților și a le crește interesul pentru produsele pe care le vinzi sunt cardurile de preț negre elegante, care pot fi plasate în vitrine sau în zona de produse vrac. Scopul acestei metode de promovare nu este doar să prezinte într-o manieră elegantă produsele pe care vrei să le vinzi mai bine, ci și să ofere informații esențiale și complete despre produsele expuse care nu sunt ambalate. Astfel, vizitatorii magazinului tău vor fi mult mai convinși să testeze produsele minunate pe care le vinzi și, totodată, să se transforme în clienți repetitivi.

Mereu există o soluție potrivită pentru nevoile oricărui business, care să asigure vânzări și profit mai mare. Acum găsești echipamentele performante de la IT Genetics la reduceri de până la 60%, în cel mai mare Black Friday pentru Afaceri, doar astăzi, pe 15 noiembrie, pe ITGStore.ro. Fii primul care prinde cele mai bune preturi!

La IT Genetics nu găsești doar echipamente și soluții complete, ci și specialiști care oferă consultanța necesară pentru a alege și a implementa tehnologia după nevoile și aspirațiile business-ului tău.

Cmentariile sunt închise