dnata Catering&Retail România prezintă noul mix de cafenele și restaurante destinat pasagerilor care tranzitează Aeroportul Henri Coandă
dnata Catering&Retail Romania a inaugurat la finalul anului 2024 un nou spațiu de luat masa – The Spot, situat la Terminalul Plecări. Amplasat înaintea ghișeelor de Check-in, The spot poate fi o opțiune pentru prânz pentru lucrătorii din aeroport, dar și o experiență inedită pentru pasagerii aflați în tranzit de a lua masa într-un spațiu cu vedere panoramică asupra pistelor. Tot în zona Terminalului Plecări înainte de Check-In, pasagerii pot găsi spațiile Peroni, cu brandurile dezvoltate local – Treevi al Taglio, Fabrica de Ciorbe, Osteria Treevi și Bao House by Sagakura.
dnata Catering&Retail Romania propune pasagerilor care au trecut deja în zona de îmbarcare, un nou mix de brand-uri de food, precum restaurantul Vivo Fusion Bar, recunoscut pentru burgerii săi, aflat sub umbrela Carlsberg; gelateria Gioelia și lanțul internațional de patiserie Maison Pradier.
În Food Courtul de la Terminalul Plecări (după Check-In), dnata Catering&Retail Romania a deschis un nou spațiu de 137 metri pătrați care oferă mâncare românească – Origini, un brand dezvoltat sub umbrela Bucur. Alături de bucătăria românească, pasagerii se pot bucura de o varietate de alte gusturi și bucătării internaționale prin intermediul unor branduri precum Hesburger, cel mai mare lanț de fast-food din Finlanda, sau Chozen Noodle, un brand din Grupul britanic Chopstix, aflat la prima deschidere într-o țară din Europa continentală. La Croissanterie, operat de grupul Delineo, din care face parte și brandul Maison Pradier, este prezent în zona de Food Court cu un concept de fast-food în stil francez, care oferă produse de patiserie, sandvișuri, salate, deserturi, băuturi calde și reci. Conceptul italian Roberta, parte a aceluiași grup francez Delineo, completează oferta cu specialități de pizza și paste. Acestora li se adaugă în zona de Food Court patiseria Fornetti și gelateria Gioelia.
De asemenea, la Terminalul Plecări Non – Schenghen (după Check-In), pasagerii își pot savura cafeaua înainte de decolare în cafeneaua K-feine by Nespresso.
“Suntem dedicați găzduirii unor concepte care respectă cele mai înalte standarde de calitate și operare în domeniul alimentar și, totodată, oferă pasagerilor din Aeroportul Henri Coandă o varietate de formate care răspund diferitelor preferințe, stiluri de viață și ocazii. Brandurile care se regăsesc acum în spațiile de retail operate de dnata au fost alese în conformitate cu rigorile caietului de sarcini din licitație, care impun printre altele o amprentă internațională considerabilă, în mod direct, sau prin grupul la care sunt afiliate. Pentru că ne-am dorit ca pasagerii români și internaționali să descopere concepte de food ale unor antreprenori români, am adus în aeroport brandul premium de burgeri Vivo, iar prin linia de autoservire Origini by Bucur am vrut ca aceștia să se bucure de gusturile bucătăriei românești. De altfel, dnata urmărește cu mare atenție brandurile românești de food și este gata să le sprijine, pe măsura ce acestea se dezvoltă”, a arătat Saade Hardan, CEO dnata Catering&Retail România.
dnata Catering&Retail administrează 1.508 metri pătrați din spațiul de retail al Aeroportului Henri Coandă și este responsabilă exclusiv cu spațiile dedicate alimentației publice. Conform estimărilor Companiei Naționale Aeroporturi București (CNAB) privind traficul de pasageri din 2024 până în 2034, alături de traficul înregistrat din 2023 de 14,26 milioane de pasageri anual, rezultă că Aeroportul Henri Conadă are o medie de aproximativ 42.000 de pasageri pe zi, supusă evident fluctuațiilor sezoniere de călători.
Cmentariile sunt închise