Coca-Cola celebreaza 100 de ani de la brevetarea sticlei Contur printr-o ampla campanie globala

Coca-Cola lanseaza o noua campanie, derulata la nivel global, cu ocazia aniversarii a 100 de ani de la crearea sticlei Contur Coca-Cola. Campania se va desfasura pe tot parcursul anului si va cuprinde noi spoturi TV, activare in mediul digital, precum si o serie de expozitii semnate de artisti contemporani din intreaga lume, cum ar fi Andy Warhol, Norman Rockwell sau Peter Blake.

Un design unic, care sa poata fi recunoscut printr-o simpla atingere sau chiar si atunci cand este spart in bucati – acestea au fost cerintele ce au stat la baza realizarii sticlei Contur Coca-Cola. Brevetata pe 16 noiembrie 1915, sticla Contur Coca-Cola este o creatie a Root Glass Company din Terre Haute, Indiana. Cu formele sale inconfundabile si silueta distinctiva, sticla a devenit rapid un simbol international, fiind, pe parcursul ultimilor 100 de ani, sursa de inspiratie pentru momente memorabile din lumea filmului, a istoriei, a design-ului si a artelor.

„Inca din 1915, design-ul unic si silueta sa distinctiva au transformat sticla Contur Coca-Cola intr-un simbol al Companiei Coca-Cola. Aceasta campanie, ce se va desfasura in peste 130 de tari, este o invitatie pe care o lansam catre consumatorii din intreaga lume. In 2015, sarbatorim impreuna sticla Contur Coca-Cola!”, a declarat Marcos de Quinto, Director de Marketing, Compania Coca-Cola.

Printre actiunile incluse in campana aniversara la nivel global se numara:

  • Sticla Contur Coca-Cola: Un simbol american la 100 de ani – O expozitie la Muzeul de Arta High, din Atlanta, Georgia, SUA, in cadrul careia vor fi expuse, pentru prima data in lume, doua picturi originale ale lui Andy Warhol cu sticla Coca-Cola, precum si alte 100 de lucrari si fotografii originale, cu si despre aceasta, dar si prototipurile si schitele originale ale sticlei.
  • Sticla Coca-Cola: Inspirand cultura pop de 100 de ani – O expozitie itineranta ce va vizita peste 15 de tari, parcurgand peste 62.000 km in jurul lumii, pentru a oferi consumatorilor o calatorie multisenzoriala si interactiva, ilustrand parcursul sticlei Contur Coca-Cola in arta si cultura populara a ultimului secol.
  • 14 clipuri unice care exploreaza istoria sticlei Contur Coca-Cola prin arta cinematografica si care vor fi difuzate anul acesta pe digital si pe posturile TV din intreaga lume.
  • Nobody Like You – O melodie a artistului Francesco Yates, dedicata sticlei Contur Coca-Cola, care descrie caracterul special al momentelor petrecute alaturi de persoana iubita si care a fost lansata astazi.
  • Kiss The Past Hello – O carte in editie limitata ce va fi publicata in luna martie de editura franceza Assouline si care va ilustra perspective clasice si moderne asupra design-lui sticlei Contur Coca-Cola, precum si istoria bogata a acesteia.
  • Aplicatia Povestea sticlei Contur Coca-Cola – O calatorie interactiva ce le va oferi consumatorilor ocazia de a arunca o privire in Arhivele Coca-Cola din Atlanta, ce includ imagini si informatii despre brand-ul Coca-Cola si sticla Contur Coca-Cola. Aplicatia este gratuita si va fi disponibila pe iOS si Android.

Autor: Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise