Cifra de afaceri mai mare cu 25% pentru Alexandrion Group in primele sase luni din 2018

Alexandrion Group a raportat o crestere de 25% a cifrei de afaceri in prima  jumatate a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Din punct de vedere al volumelor, aceasta se traduce in peste 5.245.000 de litri vanduti in primele 6 luni ale acestui an, fata de putin peste 4.400.000 litri in aceeasi perioada din 2017.

„Aceasta crestere spectaculoasa a cifrei de afaceri nu face decat sa reflecte rezultatele strategiei de dezvoltare pe termen lung a grupului. Astfel,  in prezent, intreaga companie se focuseaza pentru a deveni lider de piata pe zona de HoReCa Premium atat  pe spirtoase, dar si pe vinuri.  In acest sens, una dintre miscarile strategice luate pentru atingerea obiectivelor Alexandrion Group se axeaxa pe impartirea pe divizii a fortei de vanzari”, a declarat Razvan Vasile, CEO Alexandrion Trading.

Manageri diferiti pentru diviziile de Horeca si Modern Trade din cadrul Alexandrion Trading

Nicolae Costea, Manager Divizia de Horeca Premium si Business Developement Alexandrion Trading

Totodata, oficialii companiei au anuntat ca cele doua divizii de vanzari vor fi conduse de doi profesionisti in domeniul bauturilor alcoolice, pentru o implemetare adecvata a strategiei. Astfel, Divizia de Horeca Premium si Business Developement din cadrul Alexandrion Trading, singura companie responsabila pentru vanzarea, distributia si comercializarea intregii game de produse detinute de Alexandrion Group, dar si pentru brandurile importate si afacerea viniviticola recent achizitionata, va fi coordonata de catre Nicolae Costea, cel care pana de curand ocupa functia de director national de vanzari al grupului. Cu o experienta de peste 18 ani in vanzari,  in coordonarea si managementul operatiunilor de magazin si de teren, Nicolae Costea face parte din familia Alexandrion Group de peste 4 ani. Pe viitor, atributiile sale se vor concentra pe dezvoltarea oportunitatilor de business pentru compania noastra, in domeniul bauturilor, dar si pe coordonarea operationala si strategica a diviziei, cu un obiectiv clar de a aduce compania pe primul loc in segmentul bauturilor spirtoase si al vinurilor in zona HoReCa Premium.

Costin Alexandru Ghita, manager divizia de vanzari TT si MT Alexandrion Trading

Divizia de vanzari catre comertul traditional si catre formatele de Modern Trade este acum sub coordonarea lui Costin Alexandru Ghita, un profesionist cu o experienta de peste 20 de ani in vanzari si marketing.  Acesta vine sa contribuie cu vasta sa expertiza in managemenetul vanzarilor de vinuri.  Inainte de a se alatura Alexandrion Group, Costin Alexandru Ghita a avut in subordine, timp de 14 ani, vanzarile la nivel national ale uneia dintre cele mai mari companii producatoare de vin din Romania.

Nicoale Costea si Costin Alexandru Ghita vor fi coordonati de Razvan Vasile, CEO-ul Alexandrion Trading, compania considerata “bratul” comercial al grupului in Romania. (foto cover: Razvan Vasile, CEO Alexandrion Trading)

Cmentariile sunt închise