Burger King revine în România la finalul lui septembrie

AmRest, cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, continuă procesul de expansiune și va deschide primul său restaurant Burger King în România. Deschiderea va avea loc la finalul lunii septembrie în București și face parte din planul de dezvoltare a companiei în țara noastră.

Planul imediat al Burger King în România este să recruteze o echipă de aproximativ 100 de angajați. Oferta salarială  pentru lucrătorii din restaurante pornește de la 1.750 lei net, în timp ce managerii vor putea câștiga un salariu între 2.500-3.800 lei net. Toți angajații Burger King vor primi numeroase beneficii, dintre care tichete de masă, servicii medicale și bonusuri; campania de recrutare a echipei responsabile de deschiderea primului restaurant este în plină desfășurare.

România poate ura astfel „Welcome back!” faimosului Whopper, mai ales dacă luăm în considerare planurile de expansiune ale Burger King în țara noastră în următorii ani.

“Suntem entuziasmați să deschidem primul nostru restaurant Burger King în România. Economia țării, aflată în creștere, oferă un potențial extraordinar și o mulțime de oportunități. De aceea, ne bucurăm să putem oferi în curând românilor sandvișurile noastre, mai ales burgerii noștri pregătiți la comandă pe grătar. Desigur, experiența clienților va fi completată de o servire excepțională din partea colegilor noștri din restaurant. Planurile noastre de dezvoltare pe termen lung sunt ambițioase și ne dorim să devenim un angajator important în România și un partener de încredere pentru clienții și furnizorii noștri”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest

Designul digital, modern al restaurantului Burger King va oferi clienților o experiență nouă, unică, datorită unui sistem de operare digitalizat, ce simplifică toate operațiunile din bucătărie, precum și procesul de servire a clienților.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume.

AmRest Holdings, SE operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB, precum și pentru brandul online Pokai. În România, AmRest operează rețeaua de cafenele Starbucks și, începând de anul acesta, lanțul de restaurant Burger King.

Cmentariile sunt închise