Bristot propune Utopia, un blend de cafea creat de Vlad Stefanescu si Giannis Kladas, in cadrul competitiei internationale World Barista Camp

Bristot a lansat blendul de cafea Utopia, creatie a echipei de seniori barista trainer, Vlad Stefanescu si Giannis Kladas, in cadrul competitiei internationale World Barista Camp by ProCaffe Italia, in cadrul unui eveniment ce a avut loc ieri, 10 mai, la Dialogue Social Bar. Blendul Bristot Utopia este deja disponibil in mai multe cafenele si restaurantele din Romania.

“Bristot Utopia este singurul blend de cafea, premiat intr-o competitie internationala de barista trainers, care si-a croit drum catre publicul larg. Calitatile blendului creat de Vlad si Giannis in materie de aroma si after-taste l-au facut un candidat ideal pentru a putea fi savurat si de iubitorii de cafea din Romania”, a declarat Calin Tiplea, Director National de Vanzari, B&B Importator Oficial Bristot.

Cum a aparut Bristot Utopia

20 de coffee traineri intrati in competitie, participanti si jurati din 52 de tari, un singur Barista Camp. ProCaffe Barista Camp – acesta este “laboratorul de creatie” in cadrul caruia iau nastere anual blenduri unice de cafea, create pentru a oferi experiente inedite.

Editia din 2016 a World Barista Camp by ProCaffe Italia a fost dedicata Romaniei si Greciei. Bristot UTOPIA, blendul de cafea creat de Giannis Kladas si Vlad Stefanescu, a fost desemnat castigator.

“Am avut la dispozitie sapte tipuri de cafea de origine, 70 kg de cafea si numai sase ore pentru a crea blendul cu cel mai mare impact. Noi am preferat sa nu ne grabim, am ales sa intram ultimii in camera de selectie, unde ne asteptau cele sapte tipuri de cafea. In timp ce restul echipelor isi faceau selectia de cafea, eu si Giannis ne cunoasteam mai bine la un pahar de prosecco, competitia avand loc in regiunea Valdobbiadene din Italia. Am decis ca este mult mai important sa ne impartasim experientele profesionale si sa ne descoperim gusturile comune pentru a putea crea impreuna un blend de cafea echilibrat dar care sa iti lase imaginatia libera”, a declarat Vlad Stefanescu, Brand Ambassador Bristot Romania si Senior Barista Trainer.

“Cartea de vizita a unui espresso este formata din Vizual – Crema – Culoare si Textura – Gust (corp, aroma, aciditate si retrogust). Ne-am dedicat foarte multa energie pentru a crea un blend echilibrat care sa furnizeze papilelor gustative o experienta unica si sa acopere intreaga paleta de la dulce, acru si amar si sa incheie experienta cu un after-taste care sa te faca sa vrei mai mult”, a declarat Giannis Kladas, Brand Ambassador Bristot Grecia si Senior Barista Trainer.

Potrivit lui Vlad Stefanescu, infrastructura blendului UTOPIA are la baza, in proportie de 40%, cafea de origine din Brazilia, regiunea Alta Mogiana.

Cmentariile sunt închise