“Atleti de zi cu zi”, noua campanie de comunicare pentru Prigat

Brandul Prigat, aflat in portofoliul PepsiCo, se reinventeaza printr-o noua campanie de comunicare, numita “Atleti de zi cu zi”. Campania are sloganul “Suc de viata” si este dedicata tuturor celor care fac slalom printre numeroase sarcini, intalniri si provocari de zi cu zi, ca niste adevarati atleti.

Noua initiativa Prigat vine si in contextul lansarii unui nou tip de ambalaj, sticla de 1,75L, pentru gama de sa de still drink: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane. Noul design al etichetei si al sticlei, deja disponibila in magazinele din toata tara, a fost realizat de echipa Die Kunstfabrik.

Prigat este prezent pe piaţa din Romania de 22 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi raăcoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise