Catalin Mahu a investit 100 de mii euro in modernizarea restaurantului La Mama Delea Veche. Urmeaza alte trei locatii din lant

Restaurantul La Mama de pe strada Delea Veche a trecut recent printr-un amplu proces de renovare si modernizare, fiind redeschis week-end-ul trecut, dupa numai 11 zile de lucrari. Potrivit lui Catalin Mahu, CEO Trotter Restaurant, companie ce detine brandurile La Mama si Cafepedia, investitia in reamenajare s-a ridicat la aproximativ 100 de mii de euro. Acesta a precizat pentru Food&Bar ca in noua formula, restaurantul are o capacitate de 80 de locuri, iar meniul va fi de asemenea schimbat. Noul meniu va pastra si unele preparate din meniul vechi, insa va cuprinde si produse noi, cum ar fi cateva retete de salate, preparate precum: file somon dulce picat cu sfecla si spanac, papiota de peste cu legume la cuptor, hamburgeri, supe sau diverse gustari. “Am vrut ca prin noul design sa aducem localului o atmosfera speciala, proaspata si moderna. Impreuna cu arhitectii care au realizat proiectul, am ales o linie minimalista, un sistem de iluminare si o paleta de culori care sa va faca popasul cat mai relaxant. Pentru a da o nota personala, am tinut foarte mult sa promovez conceptul “Iubesc ia romaneasca”, sub care am derulat mai multe actiuni, astfel ca veti vedea pe peretii locatiei cateva ii inramate”, a declarat, pentru Food&Bar, Catalin Mahu.

Catalin Mahu a precizat ca noul concept va fi aplicat si altor locatii din lantul La Mama, urmatoarele care vor intra in procesul de modernizare fiind La Mama Feeria, La Mama Barbu Vacarescu si La Mama Atheneu.

Lantul de restaurante La Mama este unul dintre cele mai vechi de pe piata romaneasca, primul fiind deschis in 1999 in Bucuresti, la intersectia bulevardelor Barbu Vacarescu si Stefan cel Mare. In prezent, sub acest brand functioneaza 10 restaurante, dintre care opt in Bucuresti si doua in statiunea Mamaia, acestea din urma avand caracter sezonier.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

 

Cmentariile sunt închise