5 To Go vizeaza sa ajunga la 200 de locatii in urmatorii doi ani

Lantul autohton de cafenele 5 To Go a ajuns deja la un numar de 100 de francize, indeplinandu-si obiectivele stabilite pentru anul in curs, franciza cu numarul 100 fiind deja semata. Potrivit reprezentantilor companiei, planurile pentru viitorul apropiat includ 100 de locatii noi in urmatorii 2 ani, extinderea pe plan international, noi concepte de locatii,  dezvoltarea gamei de produse si cresterea mediei de bon.

“An de an am reusit sa implementam si sa transformam in fapte reale pronosticurile facute cu un an in urma. Asa s-a intamplat si in 2018, iar datorita programului de consolidare si dezvoltare al echipei, am reusit chiar sa realizam targetul intern de business development, mai repede cu 2 luni. In momentul de fata am bifat deja toate ipotezele cu care am plecat la drum in 2018”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 To Go.

Pe parcursul lui 2018, 5 To Go a dezvoltat si o serie de locatii-concept, cum ar fi: 5 To Go Coffee Spot, 5 To Go Drive Thru, 5 To Go Mobile, 5 To Go Concept Store, iar pentru anul 2019, 5 To Go si-a propus sa implementeze si un nou concept dedicat zonei de retail.

Planul de dezvoltare al companiei, include si locatii mai spatioase, cu zona de seatting, dorinta tot mai prezenta in randul sugestiilor venite de la clienti. “Avem in continuare un permanent dialog cu clientii nostrii si observam ca usor usor 5 To Go se transforma intr-un love-mark, peste 65% dintre clientii nostrii sunt cliensi fideli si exclusivi iar dintre ei, un numar mare isi doreste sa petreaca mai mult timp in cafenele, sa lucreze, sa aiba intalniri de business sau cu prietenii, iar in acest scop, ne propunem sa dezvoltam conceptul catre aceasta zona”, spune Radu Savopol.

De asemenea, 5 To Go s-a implicat activ si in zona de CSR, alocand timp si resurse  pentru comunitate. “Pentru noi conteaza foarte mult componenta umana, de suflet, in viata de zi cu zi a business-ului. De aceea, pornind de la zambetele oferite clientilor in fiecare dimineata si pana la faptele bune pe care compania le intoarce comunitatii, toate au in mijloc deviza noastra <Smile, there is coffee!>”, a declarat Lucian Badila, co-fondator 5 To Go.

Cmentariile sunt închise