Zilele Taco Bell: brand-ul aniversează doi ani de la lansarea în România

În urmă cu doi ani, pe 12 octombrie, Taco Bell punea pe harta României primul restaurant, în centrul comercial Băneasa Shopping City din București. Peste 4 milioane de clienți au trecut pragul restaurantelor Taco Bell, curioși să guste renumitul Taco, unul dintre cel mai iubite și cumpărate produse din meniu. De pe mesele clienților nu au lipsit Crunchwrap Supreme, Fajita Burrito, Quesadilla sau cel mai nou produs, Naked Chicken Taco.

În 1962, Glenn Bell le făcea cunoscut californienilor primul taco de la Taco Bell. Succesul nu a întârziat să apară întrucât gustul unic, de inspirație mexicană, descoperit, redescoperit și îndrăgit de toți fanii, a străbătut întreaga planetă, ba chiar în diverse forme și arome, precum Taco`n Taco, un taco într-un taco, sau Naked Chicken Taco, un snițel de pui în forma de taco.

Cu această ocazie, în perioada 4-12 octombrie, fanii sunt așteptați la #zileletacobell în restaurantele Taco Bell din țară, cu un meniu aniversar, care include 4 tacos, alături de 2 porții de cartofi sau de nachos și 2 băuturi răcoritoare, la un preț promoțional.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea mai mare rețea de tip”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu ingrediente de calitate.

Cmentariile sunt închise