Vinarsul Brâncoveanu XO, VSOP, VS și-a dezvăluit noua identitate vizuală și în România, la Palatul Mogoșoaia

Celebrul vinars Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, și noua sa imagine au fost savurate în cadrul unui eveniment desfășurat într-un loc încărcat de istorie și poveste, Palatul Mogoșoaia. Vinarsul Brâncoveanu și-a dezvăluit noua identitate vizuală pentru prima dată în Paris, în luna mai, iar pe 11 iulie 2019, recenta imagine a fost prezentată în România. Reprezentant al uneia dintre cele mai complexe categorii de spirtoase, cu noua sa imagine premium, originală și distinctivă, vinarsul Brâncoveanu își propune să rămână etalon național și să fie consacrat internațional ca o premieră românească definită de autenticitate, unicitate și calitate superioară.

„Vinarsul Brâncoveanu este un produs nobil, un produs care trebuie să fie înțeles înainte de a fi consumat. A fost creat în onoarea celui care a construit Palatul Mogoșoaia, care ne-a oferit un stil arhitectural unic și cel mai important, care a condus în pace Țara Românească timp de un sfert de secol. Acum vinarsul Brâncoveanu are o nouă prezentare, o imagine complexă și completă ce vine să întărească ideea de poziționare premium a brandului și să sublinieze expresia actuală a valorilor puternice înrădăcinate în istoria sa.” a declarat Stelios Savva, CEO Alexandrion Group

Vinarsul Brâncoveanu îsi are originea în istoria României, întruchipată într-una una dintre cele mai ilustre figuri istorice, un conducător emblematic, o valoare simbolică a culturii românești. Cele peste 2 decenii de pace din timpul domniei lui Constantin Brâncoveanu sunt celebrate acum într-un pahar de vinars de o calitate excepțională. Palatul Mogoșoaia a fost ridicat în 1702 de către Constantin Brâncoveanu pentru cel de-al doilea fiu al său, Ștefan, făcând naturală alegerea Grupului Alexandrion de a organiza evenimentul pentru dezvăluirea noii identități vizuale a produsului în grădina acestuia.

Noua identitate a vinarsului Brâncoveanu vine să consolideze imaginea premium a brandului: o nouă formă  a sticlelor cu emboss „Centuries Old Romanian Craft” și semnătura Brâncoveanu pentru unicitate, un nou logo, o nouă etichetă și o cutie individuală pentru un aspect de impact, rafinat și foarte atractiv.

Julien Zylbermann, designerul care a lucrat la redefinirea identității, specialist în designul mărcilor pentru branduri de lux declară că noua prezentare a vinarsului Brâncoveanu este îndrăzneață, puternică și în același timp elegantă și rafinată, o îmbinare perfectă între istorie și modernitate.

Vinarsul este o categorie complexă. Varietatea este dată, în primul rând, de gradul de învechire, dar și de cupajul care formează băutura finală. Cu cât este ținut mai mult la învechit, cu atât mai complex devine din punct de vedere gustativ și olfactiv. Astfel, de la gamele de baza VS (Very Special – învechite trei ani) și VSOP (Very Special Old Pale – învechite cinci ani) se poate ajunge la XO (Extra Old), care necesită o învechire, de minimum șapte ani, dar care poate fi ținut și zeci de ani înainte de a fi îmbuteliat.

 

Cmentariile sunt închise