Vinarsul Brâncoveanu XO, VSOP, VS – noua identitate vizuală dezvaluită la Paris

Celebrul vinars Brâncoveanu produs de Alexandrion Group, are acum o nouă identitate vizuală. Noua imagine premium, originală și distinctivă a Brâncoveanu XO, VSOP și VS a fost prezentată pentru prima dată la Paris, în cadrul unui eveniment dedicat brandului, în data de 29 mai 2019. Reprezentant al uneia dintre cele mai complexe categorii de spirtoase își propune să rămână etalon național și să fie consacrat internațional ca o premieră românească definită de autenticitate, unicitate și calitate superioară.

“Vinarsul Brâncoveanu este un produs nobil, un produs care trebuie să fie înțeles înainte de a fi consumat. Noua înfățișare a gamei a fost creată pentru a întări ideea de poziționare premium a brandului și pentru a sublinia expresia actuală a valorilor puternice înrădăcinate în istoria sa. “ a declarat Stelios Savva, CEO Alexandrion Group

Acum Brâncoveanu are o nouă identitate care vine să consolideze imaginea premium a brandului: o sticlă cu o nouă stilizare cu emboss “Centuries Old Romanian Craft” și semnătura Brâncoveanu pentru unicitate, un nou logo, o nouă etichetă și o cutie individuală pentru un aspect de impact, rafinat și foarte atractiv.

“În calitate de specialiști în designul mărcilor pentru brandurile de lux, nu facem compromisuri când vine vorba de frumusețe și atenția la detalii. Rezultatul muncii noastre este triggerul care determină comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Crearea unei conexiuni emoționale cu aceștia rămâne obiectivul nostru final, deoarece este ceea ce îi va face să iubească marca și să rămână loiali. Noua prezentare a lui Brâncoveanu este îndrăzneață, puternică, dar elegantă și rafinată. Este îmbinarea perfectă între istorie și modernitate. Fără îndoială, succesul său va depăși așteptările.” a declarat Julien Zylbermann, international brand designer.

Vinarsul este o categorie complexă. Varietatea este dată, în primul rând, de gradul de învechire, dar și de cupajul care formează băutura finală. Cu cât este ținut mai mult la învechit, cu atât mai complex devine din punct de vedere gustativ și olfactiv. Astfel, de la gamele de baza VS (Very Special – învechite trei ani) și VSOP (Very Special Old Pale – învechite cinci ani) se poate ajunge la XO (Extra Old), care necesită o învechire, de minimum șapte ani, dar care poate fi ținut și zeci de ani înainte de a fi îmbuteliat.

“Pentru mine, vinars Brâncoveanu este un traseu de descoperire continuă. De la tânărul și expresivul vinars VS, spre mai experimentatul și complexul Brâncoveanu VSOP, pentru a încheia degustarea cu Brâncoveanu XO, o bijuterie lucrată fin, o poveste în sine, una care deschide dialogul și invită pe cel care îl degustă să își creeze propriile povești.” a declarat Marinela Ardelean, Global Brand Ambassador Vinars Brâncoveanu.

Brâncoveanu VS – are un timp de învechire de 3 ani și se recomandă a fi consumat ca bază sau introdus în cocktail-uri. Se adresează unei categorii de consumatori numită BRAVE.

Brancoveanu VSOP – este învechit 5 ani, poate fi consumat curat sau folosit ca bază de cocktail-uri adresându-se unei categorii numite HERO.

Brâcoveanu XO – este creat pentru cei care apreciază noblețea unui sortiment legendar. Având în componență o cupă excepțională și fiind învechit 7 ani produsul se adresează unei categorii de consumator titrat numit NOBLE.

Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de băuturi alcoolice din  R|omânia și din 2017 singurul producător de single malț din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor.

Cmentariile sunt închise