Venituri in crestere cu 6,3% in primele noua luni din 2017, pentru Orbis Group

Grupul hotelier Orbis a anuntat venituri de 258,8 milioane EUR pentru primele noua luni ales acestui an, reprezentand o crestere de 6,3% a vanzarilor nete si o creștere a EBITDAR de 10,4% (pana la 97,8 milioane EUR), fata de 9 milioane in primele noua luni din 2016. EBITDA operational s-a ridicat la 86,2 milioane EUR, o creștere de 21,1% fata de anul trecut.

Orbis a obtinut rezultate foarte puternice pe majoritatea pietelor cheie ale Grupului şi la nivel operational, reprezentand o creştere de 6.6% a RevPAR pana la 43,8 EUR pentru intregul Grup. „Aceasta creştere a reflectat o majorare puternica a tarifului mediu per camera, vizibila pe toate pietele din regiunea Europei de Est. Aceste rezultate si modelul de afaceri pe care compania l-a implementat ii consolideaza sistematic pozitia de lider in domeniul ospitalitatii din Europa de Est”, spun reprezentantii Orbis.

Dezvoltarea portofoliului

Orbis continua sa isi consolideze prezenta pe pietele geografice strategice si sa vizeze destinatii  noi, cu mare potential. Numai in trimestrul al treilea s-au adaugat portofoliului 3 active (310 de camere) care intra pe doua noi piete: Serbia si Bosnia-Hertegovina si s-au semnat 5 noi acorduri (610 camere) pentru hoteluri care vor adera la grup in urmatorii ani. Modelul activelor ușoare (contracte de tip franciza si management), este o axa strategica a planului de dezvoltare al Orbis. Pe langa castigurile financiare, acesta ofera, de asemenea, beneficii nefinanciare. Noile hoteluri care se alatura Grupului maresc și consolideaza notorietatea marcii, diversitatea retelei, oferta programului de loialitate și reputatia marcii. Prin urmare, dezvoltarea retelei cu hoteluri in regim de franciza și de management imbogatesc oferta pentru oaspeti.

De asemenea, grupul continua sa dezvolte reteaua prin investitii proprii, respectiv 6 hoteluri cu 906 camere – 4 unitati noi și 2 proiecte de renovare. Planurile de dezvoltarea ale Orbis pentru urmatorii 3 ani cuprind un numar record de 42 de hoteluri cu peste 5.100 de camere. Avand in vedere disponibilitatile solide de numerar, Orbis cauta activ noi oportunitati de creştere şi destinatii noi. Prin adaugarea in portofoliu a brandului Adagio – lider pe piata europeana a aparthotelurilor – Orbis Group iși extinde portofoliul de marci și iși diversifica dezvoltarea retelei, intrand astfel pe piata apartamentelor din centrul orașelor, ca o parghie de accelerare a expansiunii.

„Imi exprim satisfactia fata de rezultatele Orbis dupa 9 luni ale anului 2017. Performanta noastra operationala este extraordinar de solida și suntem in linie cu obiectivele noastre – acestea ma fac sa confirm din nou cu incredere obiectivul EBITDA operational al Orbis, stabilit in iulie. Inca avem tinte ambitioase de realizat in urmatoarele luni, in ceea ce privește dezvoltarea retelei hoteliere și eficienta Grupului „, a concluzionat Gilles Clavie, Președinte si CEO al Orbis S.A..

Cmentariile sunt închise