Vanzarile departamentelor de food reprezinta peste 6% din vanzarile totale ale magazinului IKEA Baneasa

Retailerul suedez IKEA a anuntat o crestere de aproape 10% a vanzarilor departamentului sau de food in anul financiar 2016-1017, ce s-a desfasurat in intervalul 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, fata de anul financiar anterior.
Departamentul Food al Ikea este format din restaurant, magazinul de delicatese suedeze si bistro. Din totalul rezultatelor de vanzari inregistrate de IKEA Romania, vanzarile IKEA FOOD reprezinta 6,1%. Potrivit oficialilor companiei, cele mai bine vandute produse in perioada mentionata au fost: Bomboanele pick & mix (8,8 milioane de bucati), Chiftelute suedeze (5,8 milioane), Hot dog (2,9 milioane).
La nivelul intregii companii, IKEA Romania a inregistrat in anul financiar 2017 o crestere de 14% a vanzarilor, pana la valoarea de 586.594.326 Lei, fara TVA. In intervalul mentionat, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul IKEA din Romania si peste 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul companiei.

Anul acesta, retailerul a facut un pas important in directia expansiunii. Astfel, la 10 de cand a intrat pe piata locala, a devenit o certitudine deschiderea celui de-al doilea magazin Ikea, ce va fi amplasat in zona bulevardului Theodor Pallady din Bucuresti. Cel de-al doilea magazin IKEA din Bucuresti, si totodata din Romania, va avea o suprafata construibila de aproximativ 37.000 mp (GBA), devenind astfel cel mai mare magazin IKEA din Europa de Sud-Est la data deschiderii.

„Ne uitam cu incredere catre viitor: ne dorim sa facem oferta si mai accesibila pentru cei mai multi oameni din Romania, prin deschiderea unor noi magazine si prin imbunatatirea serviciului de comenzi online. Anul acesta am facut un pas important catre deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA din Bucuresti – prin obtinerea autorizatiei de construire – si am crescut capacitatea de depozitare cu 30%, cu scopul a imbunatati disponibilitatea produselor pentru comenzile online. In acelasi timp, contribuim la crearea unei societati mai bune, cu un plan si mai ambitios de Implicare in Comunitatea Locala, atingand mai multe organizatii si mai multi oameni. Credem cu tarie ca oamenii din echipa IKEA sunt punctul nostru forte si ne dorim sa le oferim cele mai bune instrumente si mediu de lucru. Prin urmare, in 2018 le vom oferi smartphones tuturor colegilor din magazin. Mai mult, deschiderea IKEA Pallady inseamna si noi locuri de munca si oportunitati de crestere pentru toti angajatii actuali”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA SEE.

Cmentariile sunt închise