Tuio este noua agenție de brand a Starbucks România

Tuio și-a consolidat portofoliul de clienți de renume după ce a fost desemnată noua agenție de brand, cu focus pe digital, a Starbucks România. Celebrul brand internațional este prezent pe piața locală cu 53 de cafenele.

Principalele direcții ale colaborării Tuio – Starbucks se concentrează pe creșterea prezenței brandului în mediul digital și pe adaptarea strategiei de comunicare pe plan local, în contextul „noii normalități” generate de pandemie.

„Cei de la Starbucks ne-au oferit provocarea de a îi susține în perioada post carantină. Soluțiile pe care le-am propus au la bază o comunicare adaptată, individualizată și autentică, care a fost foarte bine primită. Am construit o formulă câștigătoare pentru brand, indiferent de contextul în care ne vom regăsi peste 3 săptămâni sau 3 luni”, spune Andrei Gingirov, Business Development Director Tuio.

„Ne-am străduit mereu să perfecționăm momentele care ne leagă atunci când ne bucurăm de o cafea într-o locație Starbucks. În contextul actual, am căutat agenția potrivită pentru a susține comunicarea generală a brandului și care, în același timp, să traducă această experiență în zona digitală. Așa i-am găsit pe Tuio”, declară Maria Feer, Brand Manager Starbucks.

Colaborarea dintre Tuio și Starbucks România a început deja, iar aceasta va include activări de brand integrate (online și offline), social media, media digitală, dar și alte proiecte de comunicare în alte canale relevante.

 

 

Cmentariile sunt închise