Think Food, prima platforma de evenimente despre alimentatie

Think Food este o platforma nou lansata de evenimente si informatii despre hrana si valentele acesteia: sanatate si nutritie, cultura si traditie, istorie si antropologie, viitor si digitalizare, mediu si economie.

In cele doua zile de conferinte, organizate sub umbrela Think Food, de catre Point Public Affairs, agentia de comunicare strategica si public affairs din GMP Group, peste 30 de speakeri se reunesc pentru a oferi o perspectiva actuala asupra alimentatiei. Evenimentul are loc pe 28-29 ianuarie, la Impact Hub Bucuresti.

„Think Food isi propune sa ne ajute sa intelegem cum se raporteaza romanii la hrana si aduce in atentie teme asupra carora e bine sa meditam: in ce masura ne determina alimentatia viitorul, de ce trebuie sa tina cont companiile din aceasta industrie, care sunt efectele asupra sanatatii, cum comunicam cu un consumator care are asteptari. Va invitam la un ospat de idei ca sa descoperim impreuna ce gandesc romanii, cat de constienti si cat de exigenti sunt”, spune Liliana Munteanu, initiatorul proiectului si Head of Point Connections, business unit in cadrul Point Public Affairs.

Mai multe detalii despre programul celor doua zile de conferinte si speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise