Therme Group anunță achiziția Therme Erding, cea mai mare destinație de wellbeing
Therme Group a anunțat recent achiziția Therme Erding, cea mai mare destinație de wellbeing la nivel global, situată lângă München, Germania, marcând prin această tranzacție depășirea pragului de 3,5 milioane de vizitatori anuali în portofoliul său de destinații de wellbeing. .
Pentru încheierea acestei tranzacții, Therme Group a folosit pe lângă capital propriu, și un pachet de finanțare de 320 de milioane de euro de la un lider global în soluții complexe de finanțare. Achiziția Therme Erding consolidează poziția de lider a Therme Group în sector și angajamentul său de a extinde infrastructurile de wellbeing de ultimă generație la nivel mondial.
Adăugarea Therme Erding la portofoliul Therme Group reprezintă totodată culminarea unui angajament de a promova soluții de wellbeing fundamentate științific. Aceste soluții combină beneficiile băilor termale tradiționale cu tehnologia și programele de ultimă generație pentru a crea o experiență accesibilă.
„În Therme Group am găsit un partener de încredere care împărtășește moștenirea inovatoare de wellbeing pe care am construit-o alături de tatăl meu. Această achiziție nu doar onorează acea moștenire, ci asigură un viitor prosper pentru Therme Erding, angajații săi și comunitatea pe care o deservește,” a declarat Jörg Wund, CEO Therme Erding
„Pe măsură ce ne extindem la nivel global, nu doar că ne creștem portofoliul, ci redefinim modul în care orașele pot integra spații care prioritizează sănătatea, conexiunea și incluziunea, făcând wellbeing-ul urban accesibil pentru toți. Rupând barierele exclusivității din sectorul wellness tradițional, ne propunem să reimaginăm potențialul acestui sector și beneficiile sale pentru societate în ansamblu,” a completat Dr. Robert Hanea, Fondator și CEO Therme Group
Therme Group a fost sprijinit în tranzacție de Alantra, Rödl & Partner, PwC, K&L Gates și Slaughter and May, cu finanțarea structurată de Deutsche Bank și BF.direkt Group.
Cmentariile sunt închise