Tabasco® lansează campania Light Things Up

Parmafood Group Distribution, importator al faimoaselor sosuri TABASCO® Brand pepper sauces, lansează o campanie de promovare a celor șase sosuri prezente pe piața din Romania:

  • TABASCO® Sos Ardei Roșu,
  • TABASCO® Sos Ardei Verde
  • TABASCO® Sos Chipotle
  • TABASCO® Sos Habanero
  • TABASCO® Sos Sriracha și
  • TABASCO® Sos Sweet & Spicy – cel mai nou din portofoliu.

Campania are în prim plan asocierea sosurilor cu diferite feluri de mâncare din toate bucătăriile lumii, fie că este vorba de street food, gourmet, fusion sau home-made. Astfel, în perioada 15 septembrie – 30 noiembrie 2023, în cadrul campaniei promoționale „Tabasco Lights Things Up”, Parmafood  va oferi șase premii care constau într-o masă cu preparate în ediție limitată în șase restaurante din București, cu specific diferit, dar al căror ingredient comun este TABASCO® Sos.

Preparatele în ediție limitată sunt disponibile online, dar și în restaurantele fizice:

  • Vivo Fusion – burger Spicy Thai Burger cu TABASCO® Sos Sriracha;
  • Jerry’s  – Pizza Louisiana cu TABASCO® Sos Ardei Roșu;
  • Poke House  – dressing nou cu Avocado Cream și TABASCO® Sos Ardei Verde;
  • Freddo  – o nouă rețetă de coaste Honey BBQ Ribs cu TABASCO® Sos Chipotle;
  • Lente Dionisie Lupu – Tacos Yucas cu TABASCO® Sos Habanero; și
  • City Grill  – Crispy Strips cu noul TABASCO® Sos Sweet & Spicy.

Pe lângă cele șase premii oferite alături de parteneri, vor exista alte 25 de premii, respectiv 25 de Kit-uri TABASCO® Brand. Mecanismul concursului constă în scanarea QR Code-ul din stațiile de metrou și de pe meniurile restaurantelor partenere, apoi postarea unei poze sau a unui video pe una dintre paginile personale de Social Media (Facebook, Instagram sau Tik Tok) cu un fel de mâncare la alegere, alături de un TABASCO® Sos, urmând ca link-ul postării să fie înscris pe landing page-ul dedicat concursului.

Campania are și o latură neconvențională legată de un proiect special la stațiile de metrou: Universitate, Aurel Vlaicu, Unirii și Unirii2 cu branding pe coloane cu TABASCO® Sos, iar în trenuri și în stațiile de metrou va fi o campanie indoor cu QR Code-ul de campanie și noile preparate de la Vivo Fusion, Jerry’s, Lente Dionisie Lupu, City Grill, Poke House si Freddo, concepute special pentru acestă campanie. Mesajul campaniei va susținut și de influenceri, prin hastag dedicat: #tabascoromania #LightThingsUp.

McIlhenny Company produce de peste 150 de ani pe insula Avery din Louisiana,legendarul sos TABASCO®, în același loc în care a fost creat în 1868 de Edmund McIlhenny. Micuța sticlă a devenit emblematică de-a lungul timpului ca produs folosit atât în bucătăria de acasă, cât și în restaurantele lumii. Sosul TABASCO® este vândut în peste 195 de țări și teritorii și este etichetat în peste 36 de limbi și dialecte. Compania McIlhenny, deținută și administrată de aceeași familie, experimentează în mod constant noi arome și gusturi și, ce este cel mai important, este foarte atentă la tendințele pieței.

Cmentariile sunt închise