Selgros intra pe piata operatorilor turistici, lansand o platforma online in parteneriat cu TUI TravelCenter

Operatorul cash & carry Selgros s-a alaturat recent retailerilor ce opereaza deja pe piata de turism, lansand platforma Selgros Travel, dezvoltata impreuna cu partenerul TUI TravelCenter.

Selgros Travel va prezenta lunar cate zece pachete turistice catre destinatii deopotriva populare si exotice, la preturi cu adevarat speciale si cu posibilitatea de a fi achizitionate rapid. De exemplu, oferta-vedeta de la lansare este pachetul pentru o saptamana in statiunea cubaneza Varadero, cu preturi incepand de la 999 de euro de persoana, iar alte oferte ar fi Santorini, in septembrie, la 399 de euro, un revelion de top in Dubai la 999 de euro sau un circuit in Toscana, la final de septembrie, la 559 de euro.

„Dorinta noastra a fost sa raspundem nevoilor de relaxare si descoperire ale oamenilor si sa le oferim clientilor nostri posibilitatea de a achizitiona rapid si usor pachete turistice. Prin Selgros Travel imbinam experienta TUI in turism la nivel global cu pasiunea si eficienta, valori definitorii pentru Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, Director General Selgros Romania.

„Ne bucura acest parteneriat si avem incredere in reusita lui. Este un model de succes in Europa, asa ne apropiem de clienti, transformam procesul de achizitie intr-unul facil si deschidem inca o usa pentru toti turistii romani. Nu a fost niciodata mai usor sa calatorim oriunde in lume”, declara si Dragos Anastasiu, Presedintele Grupului Eurolines Romania.

De asemenea, Selgros si TUI Travel Center pregatesc si exclusivitati dedicate membrilor Clubului Selgros, de exemplu, incepand cu 1 octombrie 2017, posesorii de carduri Selgros vor beneficia de preturi speciale la rezervarile de hoteluri de pe platforma selgrostravel.ro.

 

Cmentariile sunt închise