Sciccheria, un nou restaurant în Capitală și o experiență gastronomică italiană inedită

Restaurantul Sciccheria este noua atracție gastronomică din zona Pipera-Voluntari: un restaurant italian cu influențe siciliene al cărui meniu a fost creat de chef Michael Passarelli împreună cu tatăl său, chef Antonio Passarelli. Meniul localului include produse de excepție, din ingrediente de calitate, gătite cât mai natural, la temperaturi scăzute pentru a-și păstra aromele și calitățile nutriționale. Bucătăria Sciccheria este sub tutela lui chef Michael, chef Antonio oferind doar consultanță. Conceptul promovat de Sciccheria este „arta întoarcerii la origini” tradus prin preparate din ingrediente naturale, atent selecționate de la producători locali și italieni.

 

“Prin Sciccheria am curatoriat tot ce am apreciat la restaurantele vizitate – bucătăria fină, cu preparate gustoase și bogate nutritiv, elemente și simboluri naturale, care să destindă clientul, loc de joacă pentru copii, parcare privată, concept de lounge. Am analizat modele locale și internaționale de business și am creat Sciccheria conform așteptărilor și exigențelor familiei noastre mai ales, dar și ale clienților HoReCa în general.”, a declarat Claudia Militello, co-proprietar Sciccheria.

Gastronomic, Sciccheria promovează întoarcerea la origini printr-un meniu ce pune accent pe sezonalitate și care va fi modificat o dată la 2-3 luni, pentru a exploata fructele și legumele specifice fiecărui anotimp. Printre preparatele care vor încânta oaspeții se numără: Cannolo siciliano sărat cu ragu și pecorino, Millefeuille de ton roșu cu chips riso și tapioca, Gamberi gătiți la temperatură scăzută cu caviar negru tobiko și cremă din lapte de cocos, Agnoloto black and white cu tartar de creveți și multe altele.

Noul restaurant sprijină sectorul micro-antreprenorial, multe dintre ingrediente fiind achiziționate de la artizani și producători români. Lista de materii prime include și produse italienești de renume, precum peștele Callipo, brânzeturile Beppino Occelli, pastele artizanale Marulo, uleiurile QuattroCiocchi, sau înghețata artizanală de la Sicilia Gelateria Artigianale. Acestea sunt disponibile oaspeților în secțiunea de băcănie din interiorul restaurantului, alături de o gamă de produse realizate în bucătăria Sciccheria, precum porchetta, înghețată artizanală, pâine, grisine, biscuiți și ciocolată.

Sprijinul acordat micilor producători locali și italieni este redat și de meniul de băuturi, de unde clienții pot alege dintr-o selecție generoasă de vinuri, prosecco și șampanie: Recaș, Davino, Purcari, Oprișor, Gitana, Antinori, Frescobaldi, Luce della vite, Stefano Farina, Moet, Veuve, Dom Perignon.

Decorul restaurantului a fost gândit pentru a-și transpune oaspeții într-o oază de relaxare cu plantele și elemente integrate într-o cromatică de senzație marca PickTwo Studio. Un punct important al amenajării este spațiul dedicat copiilor, care beneficiază de supraveghere video, jocuri și personal dedicat.

“Proiectarea spațiului de joacă a fost gândită ținând cont de experiențele familiei noastre. Ne-am dorit să creăm un loc în care copiii să se simtă bine, iar părinții să se poată bucura de o experiență gastronomică autentică. Ne propunem să oferim clienților noștri tot confortul de care au nevoie pentru a se relaxa și, de aceea, am dedicat 1000 de mp unei parcări private, un aspect important cu atât mai mult în aria locației noastre”, a completat Claudia Militello, co-proprietar Sciccheria.

Restaurantul are o capacitate de 90 de persoane și se transformă, în intervalul joi – duminică, începând cu ora 23:00, în lounge cu muzică live. Sciccheria este deținut de Claudia și Luca Militello, primii investitori ai restaurantului, alături de Nelu Ianus și Cristina Neagu. De gestionarea restaurantului se ocupă Claudia Militello, cu o experiență de aproximativ 20 de ani în sectoarele HoReCa și turism, iar investiția totală depășește suma de 500.000 euro. Suprafața totală a locației este de 450 mp, iar proprietarii restaurantului preconizează că până la finalul anului vor ajunge la break-even și vor amortiza investiția în 4 ani. Pe termen mediu, ei își propun ca, în următorii 2 ani, să extindă afacerea cu un nou local.

 

Cmentariile sunt închise