Restaurantul Joseph, in 4 ani: peste 320 retete, 17.000 ore petrecute in bucatarie si peste 100.000 clienti

Chef Joseph Hadad si echipa sa au sarbatorit recent aniversarea a 4 ani de existenta a restaurantului Joseph by Joseph Hadad, printr-un eveniment memorabil, fiindu-le alaturi peste 150 de prieteni, parteneri si clienti fideli.

Invitatii au fost incantati cu acordurile de saxofon  manuit cu maiestrie de Lorin, iar momentul culminant al serii a fost spectacolul culinar marca Joseph Hadad, desfasurat pe ritmurile celor 4 Anotimpuri ale lui Vivaldi, interpretate la vioara de Alexandra Violin.

Aniversarea a 4 ani aduce cu ea o schimbare a designului interior cu accente art deco si un nou meniu, ce va fi disponibil din luna septembrie.

Chef Joseph Hadad si-a deschis propriul restaurant fine dining in aprilie 2013, visul sau de o viata devenind realitate. In 2015, la aproape 3 ani de la deschidere, restaurantul a primit si prima recunoastere internationala – Golden Quality Award – in cadrul International Quality Convention, organizat la Paris. Astazi, restaurantul Joseph are o echipa de peste 60 de oameni si inseamna peste 320 retete, 17.000 ore petrecute in bucatarie si peste 100.000 clienti fericiti.

„Sa deschid un restaurant a fost visul meu dintotdeauna. Dupa 16 ani la Casa Vernescu, am decis ca e momentul sa merg mai departe. Si, dupa cateva proiecte si colaborari, printre care si prezenta la emisiunea Top Chef de la Antena 1, m-am simtit pregatit sa fac acest pas, sa-mi deschid propriul restaurant. In ceea ce priveste conceptul, am avut de ales intre trei variante: sa fac un restaurant de top, fine dining, sa fac un restaurant pozitionat putin mai jos sau sa fac un restaurant casual. A trebuit sa ma gandesc foarte bine. In cele din urma, am decis sa deschid un restaurant fine dining. De ce? Am considerat ca aceasta este strategia corecta, dupa aproape 40 de ani de munca in acest domeniu: sa plec la drum cu un restaurant fine dining, de top, iar apoi pot sa deschid orice fel de restaurant vreau. Pentru ca daca incep cu un restaurant de top, numele va fi deja cunoscut in piata, iar urmatoarele, mai mici si casual, vor fi sustinute de imaginea acestuia si ne vom putea dezvolta in mai multe zone din Bucuresti. Imi doresc ca oricine sa poata gusta preparatele semnate de mine, chiar daca nu-si poate permite in locatia fine dining. Proiectul de extindere exista, am inregistrat deja doua marci, pentru doua tipuri de restaurante, pe segmente diferite”, povestea Chef Joseph Hadad intr-un interviu acordat Horeca Insight. La finalul anului trecut, unul dintre proiecte s-a materializat in brasseria Caju. Si sigur visul sau nu se va opri aici.

Cmentariile sunt închise