Rebranding cu tenta patriotica in SUA: Berea la cutie Budweiser se transforma in “America”

Nimeni nu poate pretinde ca Budweiser ar fi fost vreodata un brand “modest”, insa campania ce sta sa fie lansata intrece orice asteptari. Anheuser-Busch a anuntat zilele trecute ca va inlocui numele „Budweiser” de pe cutiile de 0.33 ml si 0.5 ml cu „America”, incepand cu data de 23 mai a.c. De asemenea, brandul va a avea si un nou slogan: „E Pluribus Unum”. Avand in vedere climatul controversat din America,  mai ales din cauza alegerilor prezidentiale, Ricardo Marques, vice-presedintele Budweiser, sustine ca „va fi cea mai americana vara dintotdeauna”.

Cutiile „patriotice” vor fi disponibile pana la alegerile prezidentiale din noiembrie, valorificand astfel intreaga perioada estivala, precum si sezonul intrecerilor sportive, mai ales ca vor avea loc atat Jocurile Olimpice de la Rio cat si campionatul de fotbal Copa America.

Budweiser a dezvaluit deja design-ul noilor cutii si sticle, cu o stilizare-detaliu a tortei Statuii Libertatii. Produsele care vor fi rebranduite astfel sunt cutiile de 0.5 ml si 0.33 ml . (foto: vinepair.com)

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise